افزایش فقر و ناامنی غذایی کودکان در انگلیس
افزایش فقر و ناامنی غذایی کودکان در انگلیس

روزنامه گاردین انگلیس با انتشار نامه‌های ارسال شده از سوی شهروندان و خوانندگان خود، نسبت به افزایش فقر در میان مردم این کشور و خطرات آن برای کودکان هشدار داد.

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از تسنیم، روزنامه گاردین انگلیس با انتشار نامه‌های ارسال شده از سوی شهروندان و خوانندگان خود، نسبت به افزایش فقر در میان مردم این کشور و خطرات آن برای کودکان هشدار داد.
در گزارش این روزنامه به نقل از استوارت فینگان، شهروند ساکن لویس، آمده است: یک واقعیت ناامیدکننده در رابطه با آمار فقر وجود دارد که نشان می‌دهد سال گذشته (میلادی) از هر شش کودک بریتانیایی یک نفر در خانواده‌ای زندگی می‌کند که از ناامنی غذایی رنج می برد و از هر ۴۰ کودک یک کودک در خانواده‌ای زندگی می‌کند که در ۳۰ روز گذشته (برای تامین مایحتاج خود) وارد بانک غذا شده است.
به گفته فینگان، بسته ریاضتی جورج آزبورن و دیوید کامرون که خانواده‌های کم درآمد را با مشکلات اقتصادی زیادی روبرو کرد، معیاری برای سال‌های افزایش فقر بود که امروز شاهد آن هستیم.
بیشتر بخوانید وی در ادامه به لزوم اقدامات حزب کارگر (البته در صورت پیروزی در انتخابات بعدی) برای اولویت دادن به نجات کودکان و خانواده‌هایشان از فقر  اشاره کرد.
در ادامه این گزارش آمده است: علیرغم حداقل دستمزد، درصد بسیار بالایی از فقر در میان خانواده‌هایی وجود دارد که حداقل یک نفر در آنها کار می‌کند؛ بنابراین، چه کار دیگری باید انجام شود؟
گاردین به نقل از آلسدر مکدونالد، از شهر گلاسکو نوشت: مطمئناً ما به افزایش قابل توجهی در بودجه تأمین اجتماعی نیاز داریم که خدمات بسیاری را از جمله کنترل اجاره بها، حمل و نقل عمومی یارانه‌ای، وعده های غذایی در مدرسه برای همه، بهبود خدمات مراقبتی برای افراد سالخورده و یا دارای معلولیت شدید ارائه می کند.
پیش از این، بنیاد جوزف راونتری (JRF) در تحلیلی اعلام کرده بود که طی سال ۲۰۲۱-۲۰۲۲ در بریتانیا یک میلیون نفر بیشتر از سال قبل از آن در فقر زندگی کرده‌اند.
بر اساس گزارش این موسسه خیریه، ۱۴٫۴ میلیون نفر از جمله ۴٫۲ میلیون کودک در سال ۲۰۲۱-۲۰۲۲ در فقر به سر بردند و تعداد فزاینده‌ای قادر به تهیه غذا یا پرداخت قبوض انرژی خود نیستند.

✅ آیا این خبر اقتصادی برای شما مفید بود؟ امتیاز خود را ثبت کنید.
[کل: 0 میانگین: 0]