چرا پول بیرانوند به ستاره سابق استقلال نرسید؟
چرا پول بیرانوند به ستاره سابق استقلال نرسید؟

یکی از خریدهای مهمی که استقلال در فصل نقل و انتقالات از دست داد، امیرحسین حسین‌زاده بازیکن تیم شارلروا بود که راهی تیم تراکتور شد.

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از خبر ورزشی، استقلال با توجه به از دست دادن محمد محبی و مهدی قایدی می‌توانست با جذب حسین‌زاده این خلاء را پر کند. به خصوص که امیرحسین در قهرمانی استقلال با هدایت فرهاد مجیدی نقش موثری ایفاء کرد. اما در کش و قوس اخبار حضور این بازیکن در استقلال او راهی تبریز شد و با تراکتور قرارداد امضاء کرد. به این خاطر که باشگاه استقلال اعلام کرد، نمی‌تواند بابت امیرحسین حسین‌زاده ۸۰۰ هزار یورو به باشگاه بلژیکی پرداخت کند. پولی که به طور حتم از سوی باشگاه تراکتور پرداخت شده است. باشگاه اسقلال در مذاکرات متعددی که با بیات داشت خواستار تخفیف شد اما مبلغ تعیین شده از سوی باشگاه استقلال فاصله ی زیادی با درخواست بلژیکی‌ها داشت. استقلال می‌خواست با ۳۰۰ هزار یورو رضایتنامه امیرحسین را دریافت کند.

عدم جذب این بازیکن خیلی تماشاگران استقلال را ناراحت کرده است. آنها پرسش‌های زیادی را در فضای مجازی مطرح کردند. جالب یکی از سوالات این بود آیا باشگاه استقلال نمی‌توانست با پولی که می‌خواست بیرانوند را در اختیار بگیرد، امیرحسین حسین‌زاده را استقلالی کند؟

روزهایی که بحث حضور علی بیرو در استقلال مطرح شد گفته شد قرار است استقلال بابت دو فصل ۴۰ میلیارد تومان به این دروازه بان بدهد و قرار بود ۶۰ میلیارد تومان هم خارج از قرارداد توسط یکی از افراد متمول علاقمند به استقلال به او پرداخت شود. استقلال حتی با نیمی از این پول می‌توانست امیرحسین را بخدمت بگیرد. ملبغ رضایتنامه این بازیکن بدون تحفیف نزدیک به ۴۰ میلیارد تومان بود و استقلال حتی می‌توانست در فصل اول با ۱۰ میلیارد تومان این بازیکن خلاق را در اختیار بگیرد گفته شد باشگاه تراکتور از باشگاه شارلروا برای پرداخت مبلغ رضایتنامه امیرحسین تخفیف گرفته است و به نظر می‌رسد مبلغ نهایی کمتر از ۸۰۰ هزار یورو باشد.

منبع:

خبر ورزشی

✅ آیا این خبر اقتصادی برای شما مفید بود؟ امتیاز خود را ثبت کنید.
[کل: 0 میانگین: 0]