واکنش درویش به بدون تماشاچی شدن بازی پرسپولیس
واکنش درویش به بدون تماشاچی شدن بازی پرسپولیس

مدیرعامل باشگاه پرسپولیس در مورد بدون تماشاگر شدن بازی پرسپولیس و باز شدن پنجره این تیم توضیحاتی ارائه کرد.

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از اعتمادآنلاین، خبر لغو حضور هواداران پرسپولیس برای تماشای بازی این تیم مقابل آلومینیوم در افتاحیه لیگ باعث ناراحتی هواداران بی شمار این تیم شد. پرسپولیسی های زیادی پس از دبل قهرمانی در فصل گذشته انتظار داشتند در ورزشگاه آزادی بازیکنان تیم محبوب خود را تشویق کنند اما‌ با تصمیم مسئولان برگزاری مسابقات حالا باید از پای گیرنده های تلویزیونی به تماشای اولین بازی مدافع عنوان قهرمانی بنشینند که البته آن هم طبق گفته برخی رسانه‌ها در هاله‌ای از ابهام قرار دارد!

لغو حضور تماشاگران برای درویش مدیر باشگاه پرسپولیس هم خبر ناراحت کننده ای بود و در همین خصوص به خبرنگار اعتمادآنلاین گفت : متاسفانه کاری از دست ما در این خصوص بر نمی آید. تمام عشق مربی و بازیکنان و باشگاه این است که فضایی را مهیا کند تا هوادار بیاید و بهره ببرد. ما که نه صنعتی هستیم و نه معدنی که به پشتوانه آنها وارد بازی ها شویم. نه الان که ۵۰ است که‌ همه ی دارایی پرسپولیس هوادارانش است و وقتی از این موهبت بی بهره می شویم خب ناراحت کننده است دیگر.

درویش افزود: وقتی این هواداران پرشور در همه جا حمایت می کنند آدم نمی داند چه بگوید. چون در بعضی تصمیمات ما دخیل هستیم و بعضی تصمیمات نه. می گویند استادیوم خراب است؛ خب من می توانم تعمیرش کنم یا بسازمش؟

درویش در پاسخ به این سوال خبرنگار اعتمادآنلاین که مسئولان  ورزشگاه آزادی در قبال اجاره‌ای که می گیرند وظیفه‌ دارند که بستر را برای ورود تماشاگران‌آماده کنند گفت:  این را باید بگویم که آنها مقادیر زیادی هم طلبکار دارند اما اساسآً از مدتها قبل می دانند که بنا است که مرداد ماه بازی برگزارشود و حالا وقتی  آماده نیست دیگری کاری از ما برنمی آید. امیدوارم یک فکری  کنند که این هواداران پرشور که حداقل خواسته شان این است و پول آن را هم می‌دهند بشود.

درویش در پایان در خصوص ثبت قرارداد بازیکنان پرسپولیس به خبرنگار «اعتماد» گفت: همین الان نامه اش برای ما آمده که قرارداد بازیکنان ثبت شده است.

✅ آیا این خبر اقتصادی برای شما مفید بود؟ امتیاز خود را ثبت کنید.
[کل: 0 میانگین: 0]