تصمیم بزرگ مجیدی؛ اخراج یک بازیکن از اتحاد کلباء
تصمیم بزرگ مجیدی؛ اخراج یک بازیکن از اتحاد کلباء

فرهاد مجیدی قصد دارد تا یکی از بازیکنان خارجی تیمش را از کلباء کنار بگذارد.

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از ورزش سه، اتحاد کلباء در دو هفته ابتدایی ادنوک لیگ امارات نتوانست نتایج خوبی را کسب کند و با یک شکست برابر الشارجه و تساوی مقابل البطائح، در رده یازدهم قرار گرفته است.

مجیدی از عملکرد تیمش و نتایج کسب شده رضایت ندارد و گفته می شود که او قصد دارد تا تغییراتی را در فهرست بازیکنان خارجی تیمش ایجاد کرده و بازیکن جدیدی را به کلباء اضافه کند.

آنگونه که روزنامه الاتحاد امارات نوشته، مجیدی می خواهد تا پیش از بسته شدن پنجره نقل و انتقالات تابستانی لیگ امارات، تغییر مهمی را در ترکیب ببرها ایجاد کرده و یکی از پنج بازیکن خارجی تیمش را کنار بگذارد تا یک بازیکن خارجی جدید را به خدمت بگیرد.

الاتحاد نوشته که مجیدی نظر نهایی خود را در این مورد اعلام نکرد و در انتظار مشورت با سایر اعضای کادر فنی است و ممکن است علیرغم کسب نتایج منفی تیم در دو هفته گذشته و کسب فقط یک امتیاز، از این ایده عقب نشینی کند.

این روزنامه اماراتی مدعی شده با وجود داشتن مشکلات جزئی در خط دفاعی، اما تیم عملکرد خوبی داشته و در دیدارهای پیش رو به دنبال رفع آنهاست.

لازم به ذکر است که در حال حاضر مهدی قایدی، دنیل بسا، فیلیپ کیس، ایوانیلدو فرناندز و آندرس وومبرگر پنج بازیکن خارجی بزرگسال اتحاد کلباء هستند.

✅ آیا این خبر اقتصادی برای شما مفید بود؟ امتیاز خود را ثبت کنید.
[کل: 0 میانگین: 0]