نخستین دوره جایزه ملی آبادیران برگزار می‌شود
نخستین دوره جایزه ملی آبادیران برگزار می‌شود

جایزه ملی آبادیران با عنوان «آبادینو» به همت معاونت علمی، فناوری و اقتصاد دانش بنیان ریاست جمهوری و با همکاری کمیته امداد امام خمینی (ره)، بنیاد مستضعفان انقلاب اسلامی و ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) و دیگر نهادهای متولی آبادانی و پیشرفت کشور به برگزیدگان اعطا می‌شود.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین به نقل از مرکز ارتباطات و اطلاع‌رسانی معاونت علمی، فناوری و اقتصاد دانش‌بنیان ریاست جمهوری، جایزه ملی آبادیران، فراخوان شناسایی فعالان مردمی آبادانی و پیشرفت فناورانه با بیش از ۳۰ میلیارد ریال جوایز نقدی و غیر نقدی گام دیگری در راستای حمایت از محصولات و خدمات دانش بنیان و فعالیت های جامعه نخبگانی و مردمی است که از طریق رفع نیازمندی ها، مسائل و چالش های مناطق کمتر برخوردار کشور به آبادانی و پیشرفت این مناطق کمک می‌کنند.
این جایزه به دنبال شناسایی فعال‌ترین و مؤثرترین بازیگران مردمی این عرصه در بخش‌های مختلف علمی، نخبگانی، شرکت‌ها، گروه های مردمی و جهادی و مسئولیت اجتماعی است.

مخاطبان این جایزه در بخش های «شرکت‌های دانش بنیان، خلاق و فناور»، «اساتید»، «نخبگان و پژوهشگران»، «گروه‌ها و نهادهای مردمی و جهادی» و «مسئولیت اجتماعی»(وقف فناورانه) خواهند بود.
بیشتر بخوانید:

شمارش معکوس برای برگزاری دهمین دوره مسابقات رباتیک و هوش‌مصنوعی/ جایزه‌های نفیس در انتظار برندگان!
کشف آثار دو پرنده شکاری غول‌پیکر در استرالیا/ عکس

شرکت کنندگان می توانند جهت کسب اطلاعات بیشتر و ثبت نام در جایزه تا ۱۵ آذرماه به سایت برنامه ملی آبادیران به نشانی www.abaadiran.ir مراجعه و یا با شماره تلفن ۰۲۱۶۶۰۲۳۱۵۷ تماس بگیرند.

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر ۱۸۳۹۴۱۵

✅ آیا این خبر اقتصادی برای شما مفید بود؟ امتیاز خود را ثبت کنید.
[کل: 0 میانگین: 0]