اوضاع صورت‌های مالی حبندر چگونه است؟
اوضاع صورت‌های مالی حبندر چگونه است؟

گزارش‌های امروز سامانه کدال مانند روز گذشته بیشتر حول دلایل افزایش سود شرکت‌ها بوده است.

اقتصادآنلاین – حسام بهمن آبادی؛ نماد حبندر امروز در سامانه کدال نسبت به صورت‌های مالی خود شفاف‌سازی کرده است.

شرکت در خصوص دلیل افزایش سود عملیاتی خود اعلام کرده است که اهم افزایش  درآمد نسبت به سال گذشته ناشی از عملیات حمل و نقل دریایی و محاسبه ریالی درآمد بر اساس نرخ ارز از قرارداد می‌باشد و همچنین تعدیل مثبت ناشی از قرار داد جستجو نجات در استا‌ن‌ها گیلان و هرمزگان نیز اعمال و در صورت‌های مالی نیز افشا گردید.

کدال نگر چهارم مرداد

دفرا

توضیحات در خصوص اطلاعات و صورت های مالی منتشر شده:

افزایش سود عملیاتی این شرکت نسبت به دوره مشابه سال قبل ناشی از افزایش نرخ فروش و تغییر در ترکیب فروش محصولات می‌باشد.

غگلپا

  • سازی در خصوص شایعه، خبر یا گزارش منتشر شده:

افزایش ۵۶ درصدی سود عملیاتی نسبت به سال قبل ناشی از افزایش فروش ریالی می‌باشد.

پخش

برگزاری مزایده:

موضوع مزایده: ملک تهران خیابان دماوند روبروی بلوار ناهیدی پلاک۲۴۶

دتولید

برگزاری مزایده:

موضوع مزایده:ملک تهران خیابان دماوند روبروی بلوار ناهیدی پلاک ۲۴۶ متعلق به شرکت داروسازی تولیددارو و شرکت های هم گروه از طریق مزایده به فروش می رسد.

ساروم

شفاف سازی در خصوص شایعه، خبر یا گزارش منتشر شده:

  • استناد ماده ۲ مکرر ۳ دستورالعمل اجرایی افشای اطلاعات شرکت های ثبت شده نزد سازمان به اطلاع می‌رساند پیرو اخبار منتشر شده در فضای مجازی مبنی بر افزایش نرخ گاز به استحضار می رساند بر اساس قبض دریافتی از شرکت گاز و با عنایت به مصوبه هیأت وزیران، نرخ گاز بهای مصرفی این شرکت از مورخ ۱۴۰۲/۰۳/۲۹ به ازای هر متر مکعب ۱۰٫۰۰۰ ریال (با احتساب مالیات بر ارزش افزوده و عوارض ۱۲٫۵۰۰ ریال) محاسبه می گردد. با توجه به برآورد مصرف گاز این شرکت از تاریخ افزایش نرخ لغایت پایان اسفند ۱۴۰۲ افزایش در مبلغ بهای تمام شده محصولات به میزان ۵۶۹ میلیارد ریال خواهد بود

حبندر

توضیحات در خصوص اطلاعات و صورت های مالی منتشر شده:

در خصوص افزایش درآمدهای عملیاتی به استحضار می‌رساند اهم افزایش درآمد نسبت به سال گذشته ناشی از عملیات حمل و نقل دریایی و محاسبه ریالی درآمد بر اساس نرخ ارز از قرارداد می‌باشد و همچنین تعدیل مثبت ناشی از قرارداد جستجو نجات در استان‌‌ها گیلان و هرمزگان نیز اعمال و در صورت‌های مالی نیز افشا گردید.

در خصوص دلایل کاهش سود و زیان خالص و ناخالص به سنبت سال قبل به استحضار می‌رساند میزان تورم منجر به افزایش قیمت کالاعا فراتر از افزایش قیمت ارز مبنا جهت پرداخت صورتحساب‌های این شرکت بوده است .از آنجاییکه بخش عمده درآمد شرکت ارزی بوده و مبلغ قراردادهای ارزی نیز تغییری نداشته است . افزایش نرخ برابر ارز کمتز از افزایش نرخ تورم بوده است.

شبصیر

توضیحات در خصوص اطلاعات و صورت های مالی منتشر شده:

افزایش مقدار و نرخ فروش داخلی ، کاهش نرخ جهانی اکریلونیتریل و همچنین بهینه کردن سبد تولید و فروش محصول از عوامل مهم تاثیرگذار در افزایش سود عملیاتی این شرکت می‌باشد.

 

✅ آیا این خبر اقتصادی برای شما مفید بود؟ امتیاز خود را ثبت کنید.
[کل: 0 میانگین: 0]