معرفی چند اپلیکیشن برای انواع خدمات خودرویی
معرفی چند اپلیکیشن برای انواع خدمات خودرویی
بای تمام مالکان خودرو، برخی از پرداخت‌های بدهی خودرو، استعلام و ... وجود دارد که باید به صورت روتین و منظم، نسبت به پرداخت و پیگیری آن‌ها، اقدام کنند.
فهرست خبر اقتصادی معرفی چند اپلیکیشن برای انواع خدمات خودرویی

برای این که بتوان این پرداخت‌ها و استعلامات را به بهترین شکل انجام داد، استفاده از اپلیکیشن خدمات خودرویی، یک راه حل عالی به نظر می‌رسد. از این روی در این مطلب قصد داریم چند مورد از پرکاربردترین و مشهورترین اپلیکیشن‌های خدمات خودرویی را مرور کنیم. شما نیز اگر مایل هستید در این باره اطلاعات مناسبی به دست بیاورید، تا انتهای این مطلب با ما همراه باشید.

بهترین اپلیکیشن خدمات خودرویی

از جمله بهترین اپلیکیشن‌های خدمات خودرویی، موارد زیر را داریم:

اپلیکیشن آیتول

در اپلیکیشن آیتول، انواع خدمات خودرویی، از جمله پرداخت بدهی‌های خودرو، همچون خلافی، عوارض و جریمه طرح ترافیک، عوارض آزادراهی، عوارض سالیانه، مالیات نقل و انتقال خودرو و … فراهم شده است. پرداخت دیجیتال عوارض آزادراهی، یک امکان عالی است که باعث می‌شود تا بتوانید به موقع عوارض آزادراهی پلاک خودروی خود را پرداخت کرده و مشمول جریمه دیرکرد آن نشوید.

همین طور شما در پلتفرم جامع آیتول، امکان خرید بیمه شخص ثالث و بیمه بدنه خودرو و همین طور بیمه موتورسیکلت را خواهید داشت.

اگر نیاز به استعلام مدارک خودرو خود داشته باشید، امکان آن در آیتول، سامانه جامع انواع خدمات خودرو، پیش بینی شده است. به این ترتیب شما می‌توانید نسبت به استعلام سوابق خودرو، استعلام نمره منفی گواهینامه، استعلام وضعیت کارت و سند خودرو، استعلام وضعیت گواهینامه و استعلام پلاک‌های فعال، اقدام کنید.

شما می‌توانید هم از اپلیکیشن و هم نسخه وب آیتول، برای برخورداری از خدمات خودرویی مختلف، استفاده کنید و از این جهت محدودیتی نخواهید داشت.

اپلیکیشن آیتول

اپلیکیشن آپ

آپ یک اپلیکیشن جامع برای پرداخت و ارائه خدمات است که توسط شرکت آسان پرداخت پرشین ارائه می‌شود. این برنامه به شما امکان می‌دهد تا انواع مختلف پرداخت‌ها و تراکنش‌های خود را به راحتی، سریع و امن، با استفاده از گوشی تلفن همراه خود، در هر جایی که هستید؛ انجام دهید.

در اپلیکیشن آپ، امکان برخورداری از برخی خدمات خودرویی وجود دارد. به این شکل که شما می‌توانید به بخش سرویس خلافی خودرو رفته و همین طور عوارض اتوبانی و آزادراهی را از طریق اپلیکیشن آپ، پرداخت کنید.

به علاوه امکان مشاهده تمام پلاک‌های ثبت شده خود در بخش خودروهای من را در اپلیکیشن آپ، دارید. البته در نظر داشته باشید که اپلیکیشن آپ، صرفا یک اپ خدمات خودرویی نیست و شما در این اپلیکیشن به طور کلی خدمات پرداخت و دیگر امکانات را پیش روی خود خواهید داشت.

اپلیکیشن آپ

اپلیکیشن بلوبانک

بلوبانک یک پلتفرم تمام دیجیتال و نوین بانکی است که توسط بانک سامان ارائه می‌شود. این برنامه به شما امکان می‌دهد تا تمام نیازهای بانکی خود را به طور آسان، سریع و امن از طریق تلفن همراه خود انجام دهید.

در اپلیکیشن بلوبانک نیز بخشی برای خدمات خودرویی جهت استعلام و مشاهده تخلفات رانندگی، در نظر گرفته شده است و شما می‌توانید به صورت تکی یا یکجا، خلافی‌های وسیله نقلیه خود را در بلوبانک، پرداخت کنید. به این شکل امکان صفر کردن خلافی خودروی خود از طریق اپلیکیشن بلوبانک در لحظه را خواهید داشت. این مورد در بسیاری از مواقع، برای شما کارآمدی زیادی خواهد داشت، به ویژه زمانی که خودرویتان توقیف شده یا این که قصد فروش آن را داشته باشید.

البته شما می‌توانید پلتفرم‌های دیگری نیز برای برخورداری از انواع خدمات خودرویی را دنبال کرده و به این ترتیب، به راحتی پرداخت بدهی‌های خودرو یا استعلامات لازم را انجام دهید. به طور مثال پرداخت آنلاین مالیات نقل و انتقال از اپ آیتول، باعث خواهد شد تا موقع خرید و فروش ماشین، هیچ چالشی را بابت پرداخت و تسویه این مالیات تجربه نکنید. این در حالی است که بدون تسویه کردن مالیات نقل و انتقال خودرو، امکان تعویض پلاک وجود نخواهد داشت.

اپلیکیشن بلوبانک

کلام آخر

در این مطلب نگاهی به چند اپلیکیشن خدمات خودرویی از جمله سامانه خدمات جامع خودرویی آیتول، اپلیکیشن آپ و … داشتیم. به جز این موارد معرفی شده، شما چه اپلیکیشن‌های دیگری را می‌شناسید که خدمات خودرویی مختلف از جمله پرداخت دیون قانونی خودرو و … را ارائه دهند؟ مشتاق دنبال کردن نظرات و تجربیات شما در این خصوص هستیم. به علاوه پیشنهاد می‌کنیم که این مطلب را با دوستان و آشنایان خود نیز به اشتراک بگذارید تا آن‌ها نیز با بهترین اپلیکیشن‌های خدمات خودرویی آشنا شوند.

✅ آیا این خبر اقتصادی برای شما مفید بود؟ امتیاز خود را ثبت کنید.
[کل: 2 میانگین: 5]