گوشی رول شونده سامسونگ در راه است! + لیست جدید قیمت انواع گوشی سامسونگ
گوشی رول شونده سامسونگ در راه است! + لیست جدید قیمت انواع گوشی سامسونگ

در این مطلب به بررسی قیمت گوشی های سامسونگ پرداخته ایم.

به گزارش اقتصاد آنلاین؛ گوشی رول شونده سامسونگ، ایده جدیدی است که احتمالا تا سال ۲۰۲۵ به تولید انبوه برسد. این یک پله جلوتر از گوشی‌های تاشو خواهد بود!

سامسونگ در حال برنامه‌ریزی است تا سال ۲۰۲۵ یک گام فراتر از گوشی‌های تاشو رفته و یک گوشی رول شونده واقعی را به بازار عرضه کند. البته این ایده جدیدی نیست و طی دو سال گذشته شایعات زیادی را در مورد این محصول شنیده‌ایم. حتی چندین تولیدکننده نمونه‌های اولیه‌ای از گوشی رولی خودشان را هم رونمایی کرده‌اند. اما این نخستین باری است که می‌شنویم سامسونگ می‌خواهد یک گوشی رولی گلکسی را به مرحله تولید برساند.

به‌تازگی کمپانی سامسونگ دیسپلی دستگاهی به‌نام “Rollable Flex” را رونمایی کرده که نمونه اولیه‌ای از این گوشی با یک نمایشگر رولی خواهد بود. حالا یک افشاگر به‌نام Revegnus در شبکه اجتماعی X مدعی شده که این محصول تا سال ۲۰۲۵ مهیای ورود به‌بازار می‌شود. اما این یک گوشی مفهومی ساده نیست. البته همیشه باید احتمال پخش شایعات توسط افشاگران را هم داد.

گوشی رول شونده سامسونگ چگونه است؟

گوشی نوآورانه کره‌ای‌ها به یک نمایشگر OLED بدون حاشیه مجهز است و به نسخه بهبود یافته دوربین سلفی زیر نمایشگر سامسونگ تجهیز خواهد بود. به‌لطف این دوربین، بدون آنکه نیازی به اشغال فضای صفحه نمایش باشد، کاربران عکس‌های باکیفیتی را با دوربین سلفی گوشی خود ثبت خواهند کرد. این به‌معنای شاهکار مهندسی سامسونگ است و نشان می‌دهد که کره‌ای‌ها به‌خوبی توانسته‌اند از پس پیاده‌سازی این ایده برآیند.

گوشی رول شونده سامسونگ

یکی از مزیت‌های بزرگ گوشی‌های رولی، مقاومت بالاتر نمایشگر آن‌ها در برابر شکستن در مقایسه با گوشی‌های تاشو است. مکانیزم تاشو، هرچقدر هم که توانمند باشد، اما همچنان مستعد خرابی است. همچنین این ایده می‌تواند نمایشگر بزرگ‌تری را نسبت به یک دیوایس تاشو در اختیار کاربران بگذارد. شما وقتی یک گوشی رولی داشته باشید، هم صاحب یک گوشی هوشمند معمولی هستید و هم وقتی رول آن را به‌طرف بالا بکشید، یک تبلت بزرگ در دسترس قرار می‌گیرد. نمایشگر Rollable Flex سامسونگ که چندی پیش رونمایی شد، می‌تواند به یک تبلت ۱۲.۴ اینچی بزرگ تبدیل شود.

صحبت از تولید انبوه گوشی رول شونده سامسونگ در سال‌های آینده، هیجان‌انگیز است. البته این بدان معنا نیست که سامسونگ ایده دستگاه‌های تاشو را کنار بگذارد. بلکه این دو قرار است به‌عنوان مکملی برای هم باشند.

در بازار موبایل قیمت گوشی سامسونگ مدل  Galaxy Z Fold۴ تک سیم کارت  با ظرفیت ۲۵۶ گیگابایت و رم ۱۲ گیگابایت مبلغ ۶۲,۵۰۰,۰۰۰ تومان است این در حالیست که قیمت مدل  Galaxy Z Fold۵ دو سیم کارت  با ظرفیت ۲۵۶ گیگابایت و رم ۱۲ گیگابایت مبلغ ۹۰,۸۰۰,۰۰۰ تومان اعلام شده است.

جهت اطلاع از جدیدترین قیمت گوشی و آگاهی از نرخ‌ها در بازار موبایل تهران روزانه به سرویس “موبایل” در پایگاه خبری اقتصاد آنلاین مراجعه نمایید.

*اقتصاد آنلاین دخل و تصرفی در قیمت‌ها ندارد و قیمت‌های درج شده مربوط به سایت‌های فروش اینترنتی است.

قیمت انواع گوشی سامسونگ
مدل ظرفیت دوربین/ مگاپیکسل قیمت / تومان
Galaxy S۲۱ FE ۵G دو سیم‌ کارت ۲۵۶ گیگابایت و رم ۸ گیگابایت ۱۲

۱۷,۶۹۹,۰۰۰

 Galaxy Z Fold۴ تک سیم کارت ۲۵۶ گیگابایت و رم ۱۲ گیگابایت ۵۰

۶۲,۵۰۰,۰۰۰

Galaxy Z Flip۵ تک سیم کارت ۲۵۶ گیگابایت و رم ۸ گیگابایت ۵۰

۵۱,۷۹۹,۰۰۰

 Galaxy Z Fold۵ دو سیم کارت ۲۵۶ گیگابایت و رم ۱۲ گیگابایت ۵۰ ۹۰,۸۰۰,۰۰۰
Galaxy S۲۳ Ultra دو سیم کارت ۵۱۲ گیگابایت و رم ۱۲ گیگابایت + شارژر ۴۵ وات سامسونگ ۲۰۰

۶۰,۴۹۹,۰۰۰

 Galaxy A۳۴ ۵G دو سیم کارت ۲۵۶ گیگابایت و رم ۸ گیگابایت ۴۸

۱۳,۷۵۰,۰۰۰

✅ آیا این خبر اقتصادی برای شما مفید بود؟ امتیاز خود را ثبت کنید.
[کل: 0 میانگین: 0]