اولین عکس واقعی از گلکسی A۳۵ لو رفت!/ عکس
اولین عکس واقعی از گلکسی A۳۵ لو رفت!/ عکس

جدیدترین عکس گلکسی A۳۵ از وجود طراحی Key Island در آن خبر می‌دهد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، سامسونگ که با معرفی سری گلکسی S۲۴ توجهات زیادی را به خود جلب کرده بود، اکنون برای رونمایی گلکسی A۳۵ و گلکسی A۵۵ آماده می‌شود. به‌احتمال زیاد گلکسی A۳۵ کمتر از دو ماه دیگر معرفی خواهد شد.

براساس گزارش زومیت، طبق تصویر منتشرشده‌ی آژانس تحقیقات رادیویی کره، گوشی سامسونگ گلکسی A۳۵ ازلحاظ ظاهری مشابه گوشی‌های گلکسی A۳۴ و گلکسی A۵۴ است و از پنل پشتی تخت و دوربین‌های دایره‌ای شکل بیرون‌زده از بدنه بهره می‌برد. طراحی موسوم به Key Island که برای اولین‌بار در گوشی‌های گلکسی A۱۵ و گلکسی A۲۵ به‌نمایش گذاشته شده بود، در گلکسی A۳۵ نیز وجود دارد. این یعنی فریم دستگاه طراحی تخت دارد؛ اما در بخش دکمه‌ها بیرون زده است. زبان طراحی جدید سری A هویت جدیدی به این خانواده می‌بخشد و تشخیص آن‌ها را از گوشی‌هایی نظیر گلکسی S۲۴ پلاس و گلکسی S۲۳ FE آسان‌تر می‌کند.

طبق شایعات قبلی، جدیدترین میان‌رده‌ی کره‌ای‌ها به پردازنده‌ی اگزینوس ۱۳۸۰ و حداقل ۶ گیگابایت رم مجهز خواهد بود. تراشه‌ی یادشده چهار هسته‌ی Cortex-A۵۵ با فرکانس ۲ گیگاهرتزی و چهار هسته‌ی Cortex-A۷۸ با فرکانس ۲٫۴ گیگاهرتزی دارد و به پردازنده‌ی گرافیکی Mali-G۶۸ MP۵ مجهز شده است.
گلکسی A۳۵ با رابط‌ کاربری One UI ۶.۱ و اندروید ۱۴ عرضه خواهد شد؛ اما هنوز مشخص نیست که کدام‌یک از ویژگی‌های مبتنی‌بر هوش مصنوعی سری گلکسی S۲۴ به این گوشی راه خواهد یافت.
از قیمت گوشی گلکسی A۳۵ اطلاعات دقیقی دردسترس نیست؛ اما احتمالاً گوشی یادشده در دسته‌ی بهترین گوشی های میان رده بازار قرار خواهد گرفت.
۲۲۷۲۲۷

✅ آیا این خبر اقتصادی برای شما مفید بود؟ امتیاز خود را ثبت کنید.
[کل: 0 میانگین: 0]