اسکای‌ لاین R۳۲ ؛ هیولای ژاپنی با کیت کربن دی اکس + عکس
اسکای‌ لاین R۳۲ ؛ هیولای ژاپنی با کیت کربن دی اکس + عکس

این اسکای لاین آر۳۲ تیونینگ نتیجه ۳ سال رسیدگی و تغییرات حرفه ای است. مالک خودرو که در استرالیا زندگی می کند در توضیحات مرتبط با خودرو می گوید که از کیت بدنه دی اکس برای نمای ظاهری استفاده کرده است. پیشرانه نیز تغییرات کاملی را پشت سر گذاشته که جزئیات آن پس از تکمیل کار، معرفی می شود. رینگ های آلومینیومی نیز در اندازه ۱۸ اینچی زیر اسکای لاین آر۳۲ هستند.

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از عصر ایران، نیسان اسکای‌ لاین R۳۲، با ظاهری منحصر به فرد، هندلینگ بی‌نظیر و عملکرد خارق‌العاده، جایگاه ویژه‌ای در قلب رانندگان و علاقه‌مندان به اتومبیل دارد.
در این مجموعه تصاویر، شاهد زیبایی‌ها و شکوه این غول ژاپنی خواهید بود که توسط یک تیونر تغییرات عمیقی را پشت سر گذاشته است. از خطوط عضلانی بدنه و چراغ‌های جلوی دوقلو تا رینگ‌های اسپرت و ابهت بی‌نظیر آن، هر تصویر داستانی برای گفتن دارد.

علاوه بر ظاهر جذاب، اسکای‌ لاین R۳۲ به خاطر عملکرد قدرتمند و هندلینگ فوق‌العاده‌اش نیز مشهور است. شتاب‌گیری خیره‌کننده، فرمان‌پذیری دقیق و تعادل بی‌نظیر آن، این خودرو را به گزینه‌ای ایده‌آل برای رانندگی در جاده‌های پرپیچ و خم و پیست‌های مسابقه تبدیل می‌کند. حال تصویر کنید این ویژگی های استاندارد پس از یک پروژه تیونینگ، ارتقا چشمگیری نیز داشته باشد…
قبل و بعد انجین اسکای لاین

✅ آیا این خبر اقتصادی برای شما مفید بود؟ امتیاز خود را ثبت کنید.
[کل: 0 میانگین: 0]