به گزارش اقتصادآنلاین، بنا به اعلام پایگاه اطلاع‌رسانی استانداری تهران، حامد یزدی‌مهر، مدیرکل مدیریت بحران استان تهران با اشاره به اعلام هشدار نارنجی هواشناسی استان تهران، گفت: مدیریت بحران استان تهران ضمن اعلام این هشدار به تمامی دستگاه‌های اجرایی و امدادرسان به حالت آماده باش کامل درآمده است. یزدی‌مهر، اظهار کرد: طبق اعلام هواشناسی از […]

به گزارش اقتصادآنلاین، بنا به اعلام پایگاه اطلاع‌رسانی استانداری تهران، حامد یزدی‌مهر، مدیرکل مدیریت بحران استان تهران با اشاره به اعلام هشدار نارنجی هواشناسی استان تهران، گفت: مدیریت بحران استان تهران ضمن اعلام این هشدار به تمامی دستگاه‌های اجرایی و امدادرسان به حالت آماده باش کامل درآمده است.

یزدی‌مهر، اظهار کرد: طبق اعلام هواشناسی از عصر فردا چهارشنبه، ۱۹ مهر، تا روز جمعه، ۲۱ مهر، در استان تهران به ویژه در مناطق نیمه شمالی و مناطق غربی استان، شاهد وقوع رگبار و رعدوبرق، وزش باد شدید، کاهش قابل ملاحظه دما، آبگرفتگی بعضی معابر، رخداد مه و احتمال تگرگ خواهیم بود.

مدیرکل مدیریت بحران استانداری تهران، بیان کرد: توصیه مدیریت بحران احتیاط در تردد جاده‌ای و پرهیز از صعود به ارتفاعات و کوهنوردی است.

یزدی‌مهر در ادامه با تاکید بر عدم توقف و تردد در حاشیه رودها و مسیل‌ها، گفت: به تمامی عشایر توصیه می‌شود از جا به جایی خودداری کرده و از چرای دام در ارتفاعات و تردد گله‌ها در مناطق سیل گیر و کنار رودخانه‌ها بپرهیزند.

✅ آیا این خبر اقتصادی برای شما مفید بود؟ امتیاز خود را ثبت کنید.
[کل: 0 میانگین: 0]