تغییر جدید در گوگل
تغییر جدید در گوگل

برای فعال کردن احراز هویت دومرحله‌ای گوگل، دیگر نیاز نیست که کاربران شماره تماس خود را وارد کنند.

به گزارش اقتصاد آنلاین به نقل از دیجیاتو، برای فعال‌کردن احراز هویت دومرحله‌ای گوگل، دیگر نیاز نیست که کاربران شماره تماس خود را وارد کنند. گوگل روند فعال‌کردن احراز هویت دومرحله‌ای را ساده‌سازی می‌کند تا کاربران ضمن داشتن امنیت، ساده‌تر بتوانند با حساب‌های خود کار کنند.
گوگل درحال ساده‌سازی فرایند فعال‌کردن احراز هویت دو مرحله‌ای (۲FA) است. به‌جای آنکه کاربران ابتدا شماره تماس خود را برای فعال‌کردن وارد کنند، اکنون می‌توانند از یک راهکار دیگر مانند استفاده از یک برنامه احراز هویت یا یک کلید امنیتی سخت‌افزاری استفاده کرده و آن را به حساب خود اضافه کنند.
فعال‌کردن احراز هویت دومرحله‌ای گوگل ساده‌سازی می‌شود
رویکرد گوگل می‌تواند احراز هویت دو مرحله‌ای را ایمن‌تر کند. این رویکرد به کاربران امکان می‌دهد از تأیید صحت پیامکی که امنیت کمتری دارد، استفاده نکنند. آنها می‌توانند ازطریق برنامه‌هایی مانند Google Authenticator، رمز عبور یک‌بار مصرف زمان‌دار را وارد کنند یا می‌توانند از یک کلید امنیتی سخت‌افزاری استفاده کرده و مسیر را طی کنند.
گوگل این تغییرات را برای همه کاربران سازمانی و همچنین برای کاربرانی که حساب شخصی گوگل دارند، اعمال می‌کند. از زمانی که گوگل در سال گذشته به کاربران اجازه ساخت رمز عبور را داده است، این شرکت شاهد استفاده از بیش از ۴۰۰ میلیون حساب کاربری بوده است.
بی‌شک کاربران از رویکردهایی که به ساده‌سازی فرایندها کمک و درعین‌حال امنیت کاربران را تأمین می‌کنند، استقبال می‌کنند.

✅ آیا این خبر اقتصادی برای شما مفید بود؟ امتیاز خود را ثبت کنید.
[کل: 0 میانگین: 0]