فوری / حساب مستمری بگیران ۳ میلیون‌ تومان شارژ شد
فوری / حساب مستمری بگیران ۳ میلیون‌ تومان شارژ شد

 حساب مستمری بگیران کمیته امداد خمینی (ره) و و سازمان بهزیستی شارژ شد.

به گزارش اقتصاد آنلاین، مستمری مشمولان کمیته امداد خمینی (ره) و سازمان بهزیستی بیستم اردیبهشت واریز شد. مستمری امسال مددجویان سازمان بهزیستی نسبت به سال گذشته با افزایش ۳۰ درصدی همراه بوده است.
براین اساس خانوارهای یک نفره ماهیانه یک میلیون تومان، ۲ نفره یک میلیون و ۴۲۰ هزار تومان، ۳ نفره ۲ میلیون تومان، چهار نفره ۲ میلیون و ۵۵۰ هزار تومان و خانواده پنج نفره و بالاتر سه میلیون و ۱۵۰ هزار تومان دریافت خواهند کرد.
زمانبندی پرداخت مستمری مددجویان بهزیستی
طبق جدول زمانبندی پرداخت مستمری مددجویان بهزیستی بانک رفاه، واریز مستمری در تاریخ‌های ۲۰، ۲۳، ۲۷ و ۳۰ اردیبهشت ماه انجام می‌شود. برای اطلاع دقیق از تاریخ واریز مستمری خود، می‌توانید به سامانه الکترونیکی خدمات بهزیستی به نشانی https://www.behzisti.ir/ مراجعه کنید.
خدمات حمایتی کمیته امداد
معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد نیز پیش از این گفته بود بر حسب نیاز و مشکلات نیازمندان، اکنون ۲ میلیون و ۳۴۹ هزار خانوار با جمعیت چهار میلیون و ۹۷۰ هزار نفر تحت پوشش خدمات حمایتی کمیته امداد قرار دارند.
حسین خدرویسی افزود: تلاش شده است علاوه بر خدمات اورژانسی و اجتماعی و رفع نیازها، به سمت خدمت برای خروج از چرخه فقر و توانمندسازی حرکت کنیم. در این راستا، کمیته امداد در حوزه‌ها و معاونت‌های مختلف برنامه جامعی برای توانمندسازی مددجویان طراحی کرده است و تلاش شده متناسب با شرایط خانواده‌ها و در نظر گرفتن نیازها، توانمندی و ظرفیت‌های بالقوه و بالفعل هر خانواده برنامه توانمندسازی خاص خانواده تامین شود.
معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد با بیان اینکه مددجویان این نهاد امدادی شامل دو دسته هستند، تاکید کرد: افرادی هستند که صرفا نیازمند خدمات حمایتی هستند که شامل بیماران صعب‌العلاج و زمین‌گیر و سالمندان با جمعیتی بیش از یک میلیون و ۷۰۰ نفر، است.
وی ادامه داد: این دسته از مددجویان مستعد شغل نیستند و صرفا حمایتی هستند و دسته دیگر مددجویان افرادی هستند که مستعد شغل‌اند که متناسب با ظرفیت و استعدادهایشان برای این دسته از مددجویان برنامه توانمندسازی، اشتغال و سایر مهارت ها و مشاوره شغلی، فرهنگی، آموزشی و حقوقی و… اجرا می‌شود.

✅ آیا این خبر اقتصادی برای شما مفید بود؟ امتیاز خود را ثبت کنید.
[کل: 0 میانگین: 0]