شرایط اخذ ویزای امارات؛ با یکسری قوانین جالب! + لیست قیمت تورهای دبی
شرایط اخذ ویزای امارات؛ با یکسری قوانین جالب! + لیست قیمت تورهای دبی

بررسی هزینه تور مسافرتی دبی در ویژه مردادماه ۱۴۰۲ به شرح جدول زیر است؛

 جایی که جاذبه‌های بی‌بدیلی مانند بزرگ‌ترین چرخ فلک‌ جهان، بزرگ‌ترین ساختمان جهان و بزرگ‌‎ترین مرکز خرید جهان در آن دیده می‌شود.

بنابراین جای تعجب ندارد که چرا سالانه حدود ۱۶ میلیون نفر از دبی بازدید می‌کنند.

شرایط اخذ ویزای امارات؛ با قواعد و قوانین جالب!

ویزای امارات به صورت الکترونیکی و از طریق یک کفیل (آژانس هواپیمایی، یک شرکت و یا غیره) اقدام می‌شود. در حال حاضر تمامی ویزاهای دبی به صورت ۱۴ روزه صادر می‌شود. هزینه درخواست ویزای امارات ۲۷۵ درهم می‌باشد اما باید توجه داشته باشید که اکثرا ویزای دبی (با توجه به قوانین سفارت این کشور) در قالب تورهای گروهی اقدام می‌شود. برای درخواست ویزای امارات باید بلیط رفت و برگشت هواپیما، واچر هتل، کپی پشت و روی کارت ملی، کپی از تمامی صفحات شناسنامه و فرم درخواست ویزای امارات به سفارت این کشور ارائه شود. حدودا در ۳ روز کاری به درخواست ویزای امارات پاسخ داده می‌شود.

نکته مهم: دختران مجرد و زیر ۱۸ سال به هیچ وجه نمی‌توانند تنهایی برای اخذ ویزای امارات اقدام کنند. برای درخواست ویزای امارات برای آقایان زیر ۱۸ سال نیز حتما باید کپی کارت ملی و شناسنامه پدر و مادر ایشان ارائه شود.

نکته مهم: با توجه به شرایط ویزای امارات، امکان فروش تور امارات به افراد زیر ۱۸ سال میسر نیست و همچنین تورهای امارات (با توجه به قوانین ویزای این کشور) برای مدت زمان کمتر از ۶ روز امکان پذیر نمی‌باشد.

یکی از پرطرفدارترین سایت‌های فروش انواع تورهای گردشگری خارجی این هفته در خصوص تور مسافرتی دبی ، برای ۳ شب سفر رفت و برگشت هوایی به دبی و اقامت در هتل Fairmont قیمت اتا ق۲ تخته مبلغ۱۹,۰۰۰,۰۰۰ تومان و قیمت اتا ق۱ تخته را مبلغ ۲۷,۰۰۰,۰۰۰تومان تعیین کرده است.

این در حالیست که  هتل Al Bandar Rotana Dubai Creek قیمت اتاق ۲ تخته را مبلغ ۱۶,۹۷۰,۰۰۰ تومان و قیمت اتاق ۱ تخته را مبلغ ۲۲,۹۰۰,۰۰۰ تومان اعلام کرده است.

لازم به ذکر است قیمت‌های درج شده مربوط به سایت‌های فروش اینترنتی است و به دلیل نوسان قیمت ها و سایر عوامل ممکن است با نرخ امروز  متفاوت باشد.

قیمت تور هوایی دبی ( ۳شب / مردادماه ۱۴۰۲)
هتل درجه هتل نوع اتاق قیمت (هرنفر/تومان)
Fairmont ۵ ۲ تخته ۱۹,۰۰۰,۰۰۰
Fairmont ۵ ۱ تخته ۲۷,۰۰۰,۰۰۰
Canal Central Dubai ۴ ۲ تخته ۱۷,۳۳۰,۰۰۰
Canal Central Dubai ۴ ۱ تخته ۲۳,۶۲۰,۰۰۰
Pullman Dubai Creek City Centre ۴ ۲ تخته ۱۷,۱۷۰,۰۰۰
Pullman Dubai Creek City Centre ۴ ۱ تخته ۲۳,۳۰۰,۰۰۰
Al Bandar Rotana Dubai Creek ۴ ۲ تخته ۱۶,۹۷۰,۰۰۰
Al Bandar Rotana Dubai Creek ۴ ۱ تخته ۲۲,۹۰۰,۰۰۰
✅ آیا این خبر اقتصادی برای شما مفید بود؟ امتیاز خود را ثبت کنید.
[کل: 0 میانگین: 0]