رفت‌وآمد با توک توک در سفر به پوکت تایلند چگونه است؟  + لیست قیمت تورهای پوکت تایلند
رفت‌وآمد با توک توک در سفر به پوکت تایلند چگونه است؟  + لیست قیمت تورهای پوکت تایلند

در این مطلب به بررسی هزینه های سفر به پوکت در مرداد ماه پرداخته ایم.

اقتصاد آنلاین – فائزه امین پویا؛ سفر به پوکت طرفداران زیادی در میان گردشگران ایرانی دارد. به همین دلیل کمتر گردشگری را سراغ داریم که وصف تور مسافرتی پوکت را نشنیده باشد. به همین دلیل اگر می‌خواهید بدانید پوکت کجاست، باید برای شما بگوییم که این شهر تماشایی در جنوب غربی کشور تایلند واقع شده است. سواحل بسیار زیبا، آب‌و‌هوای خوش و جنگل‌های سرسبز گرمسیری، نام پوکت را بر سر زبان‌ها انداخته است.

رفت‌وآمد با توک توک جزیره پوکت

اگر بخواهید یک مسافت کوتاه را طی کنید، احتمالاً توک‌ توک مناسب‌ترین وسیله نقلیه شما باشد. اما اگر سفرتان بیش از ۳۰ دقیقه طول می‌کشد، فضای کوچک توک توک کمی مشکل‌ساز است. در بخش‌های توریستی مهم، مثل پاتونگ، یک سفر ۵ دقیقه‌ای با توک توک ممکن است ۱۰۰ بات آب بخورد، بنابراین قبل از حرکت، حتماً با راننده بر سر قیمت به توافق برسید.

یکی از پرطرفدارترین سایت‌های فروش انواع تورهای گردشگری خارجی در خصوص تور مسافرتی پوکت؛ برای ۸ روزه سفر رفت و برگشت هوایی به پوکت تایلند و اقامت در هتلLa Flora Resort Patong   قیمت اتاق ۲ تخته مبلغ۷۵,۲۹۰,۰۰۰ تومان و قیمت اتاق ۱ تخته مبلغ۱۱۷,۹۸۰,۰۰۰ تومان تعیین شده است.

این در حالی است که هتلDiamond Cliffبرای همین مدت اقامت قیمت اتاق ۲ تخته را مبلغ۵۳,۲۶۰,۰۰۰ تومان و قیمت اتاق ۱ تخته را مبلغ۷۳,۹۲۰,۰۰۰ تومان اعلام کرده است.

لازم به ذکر است قیمت‌های درج شده مربوط به سایت‌های فروش اینترنتی است و به دلیل نوسان قیمت ها و سایر عوامل ممکن است با نرخ امروز  متفاوت باشد.

قیمت تور هوایی پوکت (۸ روز / مرداد ماه ۱۴۰۲)
هتل درجه هتل نوع اتاق قیمت / تومان
La Flora Resort Patong ۵ ۲ تخته ۷۵,۲۹۰,۰۰۰
La Flora Resort Patong ۵ ۱ تخته ۱۱۷,۹۸۰,۰۰۰
Hyatt Regency Phuket ۴ ۲ تخته ۶۰,۱۵۰,۰۰۰
Hyatt Regency Phuket ۴ ۱ تخته ۸۷,۶۹۰,۰۰۰
Dusit Thani Phuket ۴ ۲ تخته ۵۵,۵۶۰,۰۰۰
Dusit Thani Phuket ۴ ۱ تخته ۷۸,۵۱۰,۰۰۰
Diamond Cliff ۴ ۲ تخته ۵۳,۲۶۰,۰۰۰
Diamond Cliff ۴ ۱ تخته ۷۳,۹۲۰,۰۰۰

 

✅ آیا این خبر اقتصادی برای شما مفید بود؟ امتیاز خود را ثبت کنید.
[کل: 0 میانگین: 0]