مسافران بخوانند؛ محدودیت ترافیکی در محورهای گیلان اعلام شد
مسافران بخوانند؛ محدودیت ترافیکی در محورهای گیلان اعلام شد

رییس پلیس راه گیلان از اعمال محدودیت ترافیکی در محور قدیم رشت – قزوین و آستارا – اردبیل و بالعکس خبر داد.

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از ایسنا، سرهنگ جاور صفاری از اجرای محدودیت ترافیکی در محورهای استان خبر داد و اظهار کرد: با توجه به تقارن تعطیلات اربعین حسینی(ع) و تعطیلات آخر هفته به منظور افزایش ایمنی و تسهیل عبور و مرور وسایل نقلیه، محدودیت‌ عبور و مرور در محورهای قدیم رشت – قزوین و آستارا – اردبیل و بالعکس اعمال می‌شود.

وی افزود: تردد کلیه تریلرها و کامیون‌ها به استثنای حاملان مواد سوختی و فاسد شدنی از ساعت ۱۲ تا ۲۴ امروز، ۱۴ شهریورماه و از ساعت ۸ تا ۲۴ روزهای چهارشنبه و جمعه( ۱۵ و ۱۷ شهریورماه) در محور قدیم رشت – قزوین و بالعکس ممنوع است.

رییس پلیس راه استان گیلان ادامه داد: همچنین در محور آستارا – اردبیل و بالعکس تردد کلیه تریلرها و کامیون‌ها به استثنای حاملان مواد سوختی و فاسد شدنی از ساعت ۱۲ تا ۲۴ روز سه‌شنبه ۱۴ شهریورماه و از ساعت ۸ تا ۲۴ روزهای چهارشنبه و جمعه(۱۵ و ۱۷ شهریورماه) ممنوع خواهد بود.

این مقام انتظامی تصریح کرد: همکاری اداره‌ کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان گیلان و همچنین اداره گمرک و بنادر و کشتیرانی در عدم صدور بارنامه و تحویل بار به ناوگان حمل و نقل باربری در ایام تعیین شده، تاثیر بسزایی در تسهیل عبور و مرور به ویژه در محور رشت – لوشان محدوده سراوان تا امامزاده هاشم و شهر رودبار دارد.

✅ آیا این خبر اقتصادی برای شما مفید بود؟ امتیاز خود را ثبت کنید.
[کل: 0 میانگین: 0]