فوری / اطلاعیه تعطیلی مدارس چهارشنبه ۱۱ بهمن + جزییات
فوری / اطلاعیه تعطیلی مدارس چهارشنبه ۱۱ بهمن + جزییات

فردا ۱۱ بهمن مدارس کدام استانها تعطیل است؟

به گزارش اقتصادآنلاین،سازمان هواشناسی با اشاره به ورود ۲ سامانه بارشی به کشور طی امروز و پنجشنبه از بارش برف در نیمه شمالی و بارش‌ شدید برف در ۴ استان خبر داد. طی روزهای گذشته بارش برف و سرما مدارس بسیاری از نقاط کشور را غیر حضوری کرده است اما آیا برای فردا چهارشنبه ۱۱ بهمن خبری از تعطیلی مدارس منتشر شده است؟
تعطیلی مدارس ۱۱ بهمن
هنوز اطلاعیه رسمی درباره تعطیلی مدارس در ۱۱ بهمن ماه هنوز اطلاعیه ای صادر نشده است. (در صورت اعلام تعطیلی مدارس تهران و سایر استان ها این گزارش به روز می شود.)
اخبار هواشناسی
روز پنجشنبه با ورود سامانه بارشی جدید به غرب کشور کل نوار غربی و بعدازظهر در دامنه‌های جنوبی البرز واقع در قزوین، البرز، تهران، غرب اصفهان،‌ فارس، بوشهر، کرمان، هرمزگان و جنوب سیستان و بلوچستان بارش برف، باران و وزش باد شدید پیش‌بینی می‌شود. در نیمه شمالی کشور بارش‌ها به‌صورت برف است و در مناطق جنوب و جنوب شرق بارش باران،‌ رعدوبرق و وزش باد پیش‌بینی می شود.
روز جمعه گستره فعالیت سامانه بارشی کل کشور است و در مرکز کشور شامل اصفهان،‌ یزد و نیمه شمالی کرمان بارش‌ها پراکنده و خفیف است. در جنوب کرمان، مرکز هرمزگان، نیمه جنوبی سیستان و بلوچستان رگبار، رعدوبرق و وزش باد شدید انتظار می‌رود. در مناطقی از کرمانشاه،‌ لرستان، شمال شرق خوزستان و چهارمحال و بختیاری بارش برف شدید است.
شنبه هفته آینده سامانه بارشی در نوار شرقی فعال خواهد بود و بعدازظهر از مرزهای شرقی کشور خارج می‌شود.

✅ آیا این خبر اقتصادی برای شما مفید بود؟ امتیاز خود را ثبت کنید.
[کل: 0 میانگین: 0]