جهرمی: در دوران تحریم، رکورددار پرتاب ماهواره شدیم
جهرمی: در دوران تحریم، رکورددار پرتاب ماهواره شدیم

سخنگوی دولت گفت: گرد و خاک بلند شده در هوا، متفاوت از جنگ‌های رسانه‌ای است و در جبهه‌های مختلف دشمن تلاش کرده، هزینه داشته اما موفق نشده است.

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از ایسنا، علی بهادری جهرمی در دومین روز «هم‌اندیشی مداحان اهل‌بیت» که در مشهد برگزار شد، اظهار کرد: سرعت تحولات جهان بسیار بالاست. اگر رهبر انقلاب این روزها تاکید فراوان دارند و اقشاری مثل شما مداحان را برای جهاد تبیین و نقش آفرینی در عرصه‌های اجتماعی مخاطب قرار می‌دهند، به این دلیل است که این ایام تاریخ‌ساز است.
سخنگوی دولت با اشاره به عملیات طوفان الاقصی و راهپیمایی‌های جهانی در حمایت از مردم فلسطین در کشورهای مختلف، گفت: تحولاتی که در سه ماه اخیر در منطقه و جهان شکل گرفته است نیز نشانه دیگری از تغییر هندسه تحولات جهان به نفع استقلال و عدالت طلبی و ظلم‌ستیزی ملت‌های آزادی خواه جهان است.
وی در بخش دیگری از سخنانش با اشاره به عملکرد دولت در ۲ سال گذشته، ادامه داد: در بیش از ۲ سال گذشته ما ۱۱ پرتاب فضایی داشتیم. در زمانی که از هر طرف تحریم و محاصره کرده‌اند و می‌خواستند ملت ما را زمین‌گیر کنند، کشور ما رکورددار پرتاب ماهواره شد.
بهادری جهرمی گفت: دشمنان ملت ایران همه تلاش و توان خود را گذاشتند تا مردم را به خیابان بیاورند اما مردم برای مهمانی ۱۰ کیلومتری غدیر و ۲۲ بهمن تماشایی بیرون آمدند.
سخنگوی دولت گفت: ۱۴ سال در یک شبکه ماهواره‌ای ضدایرانی که بودجه سالانه آن بیش از ۱۰ برابر یارانه همه خبرگزاری‌ها و مطبوعات داخلی بود، تلاش کرد در پوشش سرگرمی، دیکتاتور خائن و فراری را سفیدشویی کنند اما نهایتاً در آستانه دهه فجر تعطیل شد. یعنی هزینه می‌کنند و تلاش دارند اما در نهایت شکست می‌خورند و مانند منافقین در آلبانی برای خود دنبال جای خواب هستند.
وی افزود: باید بدانیم گرد و خاک بلند شده در هوا، متفاوت از جنگ‌های رسانه‌ای است. در جبهه‌های مختلف دشمن تلاش کرده، هزینه داشته اما موفق نشده است. ایران اگر اقتدار و موفقیت داشته در گرو حضور مردم در صحنه‌های مهم است.
بهادری جهرمی تصریح کرد: اقتدار مردم و جمهوری اسلامی در اقتدار مردم است که جلوه‌هایی از آن را در اربعین، غدیر و ماه محرم نشان دادند و همین مردم پیشرفت‌های مهم در عرصه‌های دفاعی، علمی، سلامت، صنعتی را خلق کردند.
سخنگوی دولت گفت: ۷۰۰ کارخانه تعطیل و نیمه تعطیل را دولت با مشارکت مردم احیا می‌کند تا مردم اقتصاد را بچرخانند. امروز در جریان سفر استانی رییس‌جمهور به بندرعباس چندین هزار مجوز کسب و کار صیادی صادر می‌شود تا مردم اقتصاد دریا را دست بگیرند. کلنگ چند نیروگاه اتمی به زمین خورد.‌ سرعت تحول امروز بالاست و دولت در تلاش است تا عقب‌ماندگی گذشته را جبران کند. در حوزه بین‌الملل امروز با عضویت در شانگهای و بریکس اعلام کردیم که انزوای ایران معنا ندارد.
وی‌ اظهار کرد: افتخار انقلاب، حضور گسترده جوانان در مجالس معنوی، اعتکاف و هیئت‌ها است.

✅ آیا این خبر اقتصادی برای شما مفید بود؟ امتیاز خود را ثبت کنید.
[کل: 0 میانگین: 0]