راه نجات ملت ایران و جامعه بشری حضور حداکثری در انتخابات است
راه نجات ملت ایران و جامعه بشری حضور حداکثری در انتخابات است

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی گفت: حضور در انتخابات، راه نجات ملت ایران و جامعه بشری است.

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از مهر، آیت الله سید علیرضا عبادی امروز پنجشنبه در دیدار با استاندار، فرماندهان نظامی و انتظامی و مدیران دستگاه‌های اجرای با تبریک فرارسیدن دهه فجر و ۲۷ رجب روز بعثت پیامبر اسلام، بیان داشت: تنها راه نجات، رشد و تمدن سازی، عمل به رهنمودهای انبیای الهی برای تربیت انسان است.
وی با اشاره به اینکه هر انسانی مسئول کار خود است، افزود: انسان‌ها از طریق فطرت، عقل و شرع هدایت می‌شوند.
به گفته وی کار دشمن ظلم و ستم است و برای ستمگر هیچ جایگاهی در سیستم دینی وجود ندارد.
وی تاکید کرد: هیچ مسئله‌ای به اندازه نقش و اهمیت ولایت فقیه در رهبری جامعه نیست و با پذیرفتن ولایت فقیه برای از بین بردن حکومت‌های ظالم و ستمگر باید اقدام کنیم.
نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی گفت: اینکه در جهان ظالم و ستمگر وجود دارد و در فلسطین به مردم غزه ظلم و ستم می‌شود، نشانگر آن است که به وظیفه خود در این زمینه به خوبی عمل نکرده‌ایم.
آیت الله عبادی تصریح کرد: استعمار از ضعف موجود در بین مسلمانان برای ظلم و ستم بر آنها و به راه انداختن جنگ برای نابودی مسلمانان استفاده می‌کند.
به گفته وی با وجود مقاومت‌های ملت ایران و تقدیم شهدا در این خصوص، هنوز با آرمان‌های انقلاب اسلامی فاصله داریم.
وی خاطر نشان کرد: هرچند آرمان‌های انقلاب در دسترس ما است اما برای تحقق آن باید موانع موجود را از بین ببریم.
وی انتخابات را راه نجات ملت ایران و جامعه بشری دانست و ادامه داد: هر جایی که در طول انقلاب بر اساس عقل و منطق در انتخابات شرکت کرده‌ایم، دستاورد آن عصبانیت دشمن از ملت ایران بوده است و انتظار این است که با حضور حداکثری در انتخابات دشمن را در این زمینه ناامید کنیم تا دیگر دشمن به ملت ایران طمع نکند.

✅ آیا این خبر اقتصادی برای شما مفید بود؟ امتیاز خود را ثبت کنید.
[کل: 0 میانگین: 0]