تور ۵ روزه چابهار چند میلیون تومان است؟ + جدول
تور ۵ روزه چابهار چند میلیون تومان است؟ + جدول

بررسی قیمت‌های تور هوایی پنج روزه چابهار را در این گزارش بخوانید.

به گزارش اقتصادآنلاین، این فصل یکی از بهترین زمان‌ها برای سفر به جنوب کشور است. یکی از پرطرفدارترین و محبوب‌ترین مقاصد گردشگری برای مسافران جنوب کشور نیز «چابهار» است. این شهر یکی از جنوبی ترین شهرهای استان سیستان و بلوچستان است. چابهار تنها بندرگاه اقیانوسی کشور است که نزدیک ترین مسیر آبی به کشورهایی همسایه را فراهم می کند. این شهر زیبا جز منطقه آزاد تجاری است و به عنوان پررونق ترین بندرگاه کشور ایران شناخته می شود.
آب و هوای شهر «چهابهار» همانطور که از نامش پیدا است در طول سال معتدل و بهاری است. شهر چابهار را می توان خنک ترین بندر جنوبی ایران دانست. این شهر در فصل تابستان به نسبت شهرهای جنوبی خنک تر است. در فصل تابستان نیز آب و هوای معتدل و بهاری دارد. در دو ماه از سال (اردیبهشت و خرداد ماه)‌ رطوبت هوا در این شهر به اوج خود می رسد و هوا به شدت شرجی می شود. دمای هوای این شهر در ماههای گرم سال بالاتر از ۳۱ درجه سانتی گراد نمی رود و در سردترین زمان (ماه دی) به ۱۹ درجه سانتی گراد می رسد.
جاذبه‌های تاریخی و دیدنی چابهار
موزه محلی چابهار
این موزه دو طبقه است. در یکی از طبقات اشیا تاریخی که از شهر چابهار کشف شده را می بینید و در طبقه دیگر موزه مردم شناسی و اسناد و کتابهای تاریخی وجود دارد.

مسجد جامع دزک
یکی از مساجد مهم دوره صفویه است که دیوار آن از خشت و گل و سقف آن از تنه درخت خرما،‌گز و کنار ساخته شده است.
مسجد جامع تیس
یکی از قدیمی ترین مساجد ساخته شده در ایران است و قدمت آن به ۱۲۵۰ سال پیش برمیگردد.
جاذبه های طبیعی چابهار
روستای درک
یکی از زیباترین روستاهای چابهار است که کویر و دریا را با هم دارد.
جنگل های حرا
یکی از جذاب ترین جاذبه های طبیعی ایران است. درختان این جنگل در دل آب فرو رفته اند.

غارهای بان مسیتی
غارهای جذابی که در روستای تیس قرار دارد با نام غارهای «بان مسیتی» شناخته می‌شود. در کل سه غار هستند که یکی از آن ها طبیعی و دو تای دیگر دست کند هستند.
درخت مکرزن
«مکرزن» نامی است که محلی ها روی درخت انجیر معابد گذاشته اند. قدمت آن بالای صد سال است و در نزدکی زیارتگاه قرار دارد. هنگامی که ساقه های این درخت به زمین نزدیکی می شود تبدیل به ریشه می گردد.
هزینه تور مسافرتی چابهار
تور ۵ روزه چابهار با ۴ شب اقامت در هتل رز مکران ۹ میلیون و ۸۰۰ هزار تومان قیمت دارد. همین مدت اقامت در هتل لاله ۱۰ میلیون و ۲۰۰ هزار تومان هزینه دارد.
برای مطلع شدن از هزینه اقامت در هتل‌های دیگر جدول زیر را بخوانید؛
*لازم به ذکر است قیمت‌های درج شده در جدول مربوط به سایت‌های فروش اینترنتی است و به دلیل نوسان قیمت‌ها و سایر عوامل ممکن است با نرخ امروز  متفاوت باشد.*

هزینه تور هوایی چابهار بهمن ماه ۱۴۰۲

هتل
درجه ستاره
قیمت / تومان

هتل رز مکران

۹,۸۰۰,۰۰۰

هتل لاله
۴ ستاره
۱۰,۲۰۰,۰۰۰

هتل آذین
۳ ستاره
۱۰,۲۰۰,۰۰۰

هتل آپارتمان شوهاز
۳ ستاره
۱۰,۸۵۰,۰۰۰

هتل بین‌المللی فردوس
۴ ستاره
۱۱,۸۰۰,۰۰۰

هتل لیپار
۵ ستاره
۱۵,۶۲۰,۰۰۰

✅ آیا این خبر اقتصادی برای شما مفید بود؟ امتیاز خود را ثبت کنید.
[کل: 0 میانگین: 0]