۲ شب سفر هوایی به اصفهان چقدر آب می‌خورد؟ + + جدول
۲ شب سفر هوایی به اصفهان چقدر آب می‌خورد؟ + + جدول

بررسی قیمت‌های تور هوایی اصفهان را در این گزارش بخوانید.

به گزارش اقتصادآنلاین، اگر دلتان هوای اصفهان و دیدن از سی و سه پل را کرده و می‌خواهید سریع سفر کنید و سریع برگردید، این گزارش را از دست ندهید.
اصفهان هم یکی دیگر از آن شهرهایی است که گردشگران زیادی را از داخل و خارج از کشور به خود جذب می‌کند. این شهر به قدری زیبا است و در هر فصل سال میزبان گردشگران بسیاری است؛ اما در این روزهای سال، تعداد گردشگران به نسبت دیگر مواقع کمتر و مکان‌های تاریخی و دیدنی خلوت است. هوای اصفهان در زمستان آنقدرها سرد نیست و می‌توانید به راحتی در شهر تردد کنید.
برای دیدن اصفهان کجاها برویم؟
در این بخش، به چند مورد از مکان‌های دیدنی اصفهان می‌پردازیم که بازدید از آنها خالی از لطف نیست.
میدان نقش جهان
احتمالا بعد از رسیدن به اصفهان یکی از اولین مقاصد شما، میدان نقش جهان است. اصفهان به این میدان زیبا معروف است و گردشگران بسیاری برای دیدن این میدان به اصفهان می‌آیند.
میدان نقش جهان که با نام‌های میدان شاه و میدان امام هم شناخته می‌شود، دومین میدان بزرگ جهان است. نیمی از بار نصف‌جهان‌بودن اصفهان را میدان نقش‌جهان به دوش می‌کشد. میدان شاه ۵۶۰متر طول و ۱۶۰متر عرض دارد.  مکان‌های مسجد شیخ‌ لطف‌الله، مسجد شاه یا مسجد امام، بازار قیصریه و عمارت عالی‌ قاپو در این میدان بزرگ جای گرفته‌اند.
پل خواجو
حتما نام پل خواجو را هم بارها شنیده‌اید و عکس‌های آن را دیده‌اید. پل‌هایی که در گذشته برای رفت‌وآمد بوده‌ است؛ اما به‌دلیل استفاده از هنر و معماری اصیل و بسیار خوب، هم‌اکنون به‌عنوان شاهکارهای سازه جهان شناخته می‌شود. این پل یکی از معروف‌ترین جاهای دیدنی در سفر به اصفهان محسوب می‌شود. این پل جزو آن مکان‌های دیدنی شهر اصفهان است که هیچ محدودیتی برای بازدید و تماشای آن ندارید. هزینه نمی‌دهید و فقط از منظره و قدم‌زدن روی آن لذت می‌برید.
سی‌وسه پل
سی و سه پل که اصلا نیازی به معرفی ندارد. همه آن را می‌شناسند. اصفهان با سی و سه پل و زاینده رود شناخته می‌شود و به نوعی سی و سه پل و زاینده رود نماد شهر اصفهان هستند.
سازه این پل تاریخی یکی از پیشرفته‌ترین و هوشمندانه‌ترین سازه‌های پلی جهان است؛ چراکه این سازه هرچقدر بیشتر رطوبت جذب کند، قوی‌تر و محکم‌تر خواهد بود.
کاخ چهل‌ستون
عمارت چهل‌ستون شهر اصفهان که در باغی به همین نام قرار دارد ساختمانی مجلل با نقاشی، کاشی‌کاری و گچ‌بری‌های زیباست که در هیچ جای دنیا نظیر آن نیست.
هزینه سفر هوایی به اصفهان
برای سفر به اصفهان هم می‌توانید از طریق هواپیما و هم اتوبوس و قطار استفاده کنید. در این بخش قیمت تور هوایی اصفهان را بررسی کرده‌ایم.
قیمت تور هوایی اصفهان با اقامت در هتل جمشید برای دو شب ۳ میلیون و ۶۰۰ هزار تومان اعلام شده است. در حالی که هتل ونوس برای دو شب اقامت ۴ میلیون و ۲۰۰ هزار تومان هزینه می‌خواهد.
قیمت دقیق هتل‌های دیگر را در جدول زیر ببینید؛
*لازم به ذکر است قیمت‌های درج شده در جدول مربوط به سایت‌های فروش اینترنتی است و به دلیل نوسان قیمت‌ها و سایر عوامل ممکن است با نرخ امروز  متفاوت باشد.*

هزینه تور هوایی اصفهان بهمن ماه ۱۴۰۲

هتل
درجه ستاره
قیمت / تومان

جمشید
۲ ستاره
۳,۶۰۰,۰۰۰ (برای دو شب)

ونوس
۳ ستاره
۴,۲۰۰,۰۰۰ (برای دو شب)

آسمان
۴ ستاره
۵,۱۰۰,۰۰۰ (برای دو شب)

پارسیان کوثر
۵ ستاره
۶,۱۰۰,۰۰۰ (برای دو شب)

پارسیان کوثر
۵ ستاره
۷,۸۰۰,۰۰۰ (برای سه شب)

✅ آیا این خبر اقتصادی برای شما مفید بود؟ امتیاز خود را ثبت کنید.
[کل: 0 میانگین: 0]