فوری / اطلاعیه تعطیلی سه شنبه ۲۴ بهمن + جزییات
فوری / اطلاعیه تعطیلی سه شنبه ۲۴ بهمن + جزییات

فردا مدارس و ادارات کدام استان ها تعطیل است؟

به گزارش اقتصادآنلاین، در پی صدور هشدارهای سطح نارنجی هواشناسی مبنی بارش باران مدارس چابهار، کنارک، زرآباد، دشتیاری و پلا امروز تعطیل شد. اما فردا مدارس کدام استان ها تعطیل است؟
تعطیلی مدارس ۲۴ بهمن
استانداری تهران و سایر استان‌ها درباره تعطیلی مدارس در ۲۴ بهمن ماه هنوز اطلاعیه ای صادر نکرده است. (در صورت اعلام تعطیلی مدارس تهران و سایر استان ها این گزارش به روز می شود.)
اخبار هواشناسی
پیش‌بینی کلی نقشه‌های همدیدی و آینده‌نگری سازمان هواشناسی نشان می‌دهد با فعالیت سامانه بارشی در جنوب کشور امروز در استان‌های بوشهر، هرمزگان، فارس، خوزستان، برخی مناطق کهگیلویه و بویراحمد و فردا دوشنبه در هرمزگان، جنوب فارس،‌کرمان و سیستان و بلوچستان رگبار، رعدوبرق، وزش باد شدید موقتی،‌ گردوخاک و در برخی مناطق تگرگ پیش‌بینی شده است.
وضعیت مذکور طی امروز و فردا در جزایر خلیج‌فارس، تنگه هرمز و دریای عمان نیز پیش‌بینی می‌شود. در سایر مناطق کشور تا روز چهارشنبه جو آرامی پیش‌بینی می‌شود.
از اواخر وقت چهارشنبه و روز پنجشنبه سامانه بارشی دیگری از سمت شمال غرب وارد کشور شده و در مناطقی شمال غرب، غرب، جنوب غرب،‌ استان‌های واقع در دامنه‌های زاگرس مرکزی و البرز مرکزی بارندگی‌ها آغاز می‌شود.

✅ آیا این خبر اقتصادی برای شما مفید بود؟ امتیاز خود را ثبت کنید.
[کل: 0 میانگین: 0]