چرای برای این افراد یارانه واریز نشده؟ + دلایل
چرای برای این افراد یارانه واریز نشده؟ + دلایل

روز چهارشنبه یارانه نقدی بهمن ماه ۱۴۰۲ برای برخی از افراد واریز و برای برخی دیگر واریز نشد. معاون وزیر رفاه به ابهامات در این زمینه پاسخ داده است.

به گزارش اقتصاد آنلاین به نقل از اقتصادنیوز، بر اساس اعلام سازمان هدفمندی یارانه ها، نحوه پرداخت یارانه کمک معیشتی از بهمن ماه سال جاری دستخوش تغییراتی شده است؛ تغییراتی که بر اساس اعلام مراجع ذیربط، گفتنی با هدف نظم بخشی هر چه بیشتر به پرداخت یارانه‌ها و مستمری‌های موضوع قانون هدفمندسازی یارانه‌ها صورت گرفته است. یارانه دهک اول تا سوم به مبلغ ۴۰۰ هزار تومان ۲۵ هر ماه به حساب سرپرستان خانوار واریز می‌شود که یارانه کمک معیشتی مرحله ۱۵۶ مربوط به بهمن ۱۴۰۲، چهارشنبه ۲۵ همین ماه واریز شد. واریزی یارانه سایر دهک‌ها ۳۰ بهمن انجام خواهد شد.
بنابر اعلام وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی، یارانه مرحله ۱۵۶ بر اساس دهک‌بندی اعلام شده این وزارتخانه به حساب سرپرستان خانوار دهک‌های اول تا سوم کل کشور واریز و از ساعت ۲۴ روز چهارشنبه ۲۵ بهمن ماه قابل برداشت بوده است.
با این حال همچنان یارانه برخی سرپرستان خانوار  واریز نشده و همین موضوع این گروه از افراد را با ابهاماتی روبرو کرده است.
علیرضا عسگریان معاون رفاه و امور اقتصادی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی در یک گفت و گوی تلویزیونی به این ابهامات پاسخ داده که در ادامه مشاهده می‌کنید.
بنابر اعلام سازمان هدفمندی، یارانه دهک های اول تا سوم مبلغ ۴۰۰ هزار تومان به ازای هر نفر است که به حساب سرپرست خانوار واریز شد. همچنین مابقی دهک های مشمول دریافت یارانه ۳۰ بهمن ماه منتظر واریز مبلغ یارانه باشند.
 یارانه معیشتی دهک یک تا سوم ۲۵ هرماه و سایر یارانه بگیران روز ۳۰ هرماه واریز خواهد شد. رقم کالا برگ از بهمن تا اردیبهشت سال آینده نیز ۱۲۰ هزارتومان به ۲۲۰ هزارتومان افزایش پیدا کرده است.

✅ آیا این خبر اقتصادی برای شما مفید بود؟ امتیاز خود را ثبت کنید.
[کل: 0 میانگین: 0]