بارش شدید برف در محورهای کوهستانی گیلان
بارش شدید برف در محورهای کوهستانی گیلان

مدیرکل راهداری گیلان از بارش شدید برف در محورهای کوهستانی استان خبر داد و گفت: جاده زندانه مسدود است.

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از مهر، غلامعلی نیک فهم، مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای گیلان با اشاره به وضعیت راه‌های استان گفت: زندانه در محور پونل- خلخال به دلیل احتمال ریزش و نبود ایمنی کافی مسدود است.
او با بیان اینکه ارتفاع برف در محور آسیابر – بره سر به ۶۰ سانتیمتر می‌رسد، افزود: ارتفاع برف در جاده بلوردکان – خصیب دشت هم ۳۵ سانتیمتر است.
مدیرکل راهداری گیلان با بیان اینکه بارش برف ️در محور سیاهکل – دیلمان با حداکثر ارتفاع ۳۰ سانتیمتر گزارش شده است، تصریح کرد: ارتفاع بارش‌ها در جاده‌های اسالم – خلخال و پونل – خلخال و محور شفت امامزاده ابراهیم و اسحاق ۲۵ سانتیمتر است.
نیک فهم همچنین با اشاره به اینکه ارتفاع برف در محور ماسال – گیلوان ۲۰ سانتیمتر گزارش شده است، گفت: ارتفاع بارش در مابقی محورها ۵ الی ۱۰ سانتیمتر و جاده جیرنده – ویه نیز سفیدپوش شده است.
او با بیان اینکه در گردنه الماس محور اسالم – خلخال بارش شدید برف گزارش شده است، افزود: ️بارش در گردنه حیران در محور آستارا – اردبیل بارش برف خفیف است.
مدیرکل راهداری گیلان با بیان اینکه تردد در سایر محورهای مواصلاتی گیلان در جریان است، تصریح کرد: رانندگان برای تردد در جاده‌های کوهستانی و برف گیر زنجیر چرخ و تجهیزات زمستانی به همراه داشته باشند.
نیک فهم همچنین گفت: شماره تلفن ۱۴۱ مرکز مدیریت راه‌های گیلان به صورت ۲۴ ساعته آماده پاسخگویی به سوالات شما در خصوص وضعیت جوی و ترافیکی کلیه محورهای مواصلاتی استان و محورهای ارتباطی استان‌های همجوار است.

✅ آیا این خبر اقتصادی برای شما مفید بود؟ امتیاز خود را ثبت کنید.
[کل: 0 میانگین: 0]