برکناری یک مقام استاندار گلستان به دلیل تخلف انتخاباتی
برکناری یک مقام استاندار گلستان به دلیل تخلف انتخاباتی

معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان گنبدکاووس از برکناری معاون فرمانداری این شهرستان به علت تخلف انتخاباتی خبر داد.

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از تسنیم، مهدی دهرویه در نشست با نامزدهای دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی اظهارداشت: عبدالحمید گوگلانی معاون هماهنگی امور عمرانی فرماندار گنبدکاووس به دلیل حمایت از یک نامزد دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی در حوزه انتخابیه این شهرستان مرزی از سمتش برکنار شد.
وی افزود: رعایت قانون و دستورالعمل‌ تبلیغات انتخاباتی به‌خصوص رعایت اصل بی‌طرفی ازسوی مدیران ادارات و نهادها ضروری است.
معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان گنبدکاووس اظهار کرد: حمایت یا تخریب نامزدها از سوی اشخاص حقوقی که در قانون به آن اشاره شده، جرم بوده و با متخلف بدون کوتاهی برخورد خواهد شد.
دهرویه اظهار داشت: رای مردم حق الناس است و صیانت از آن از سوی مجریان و ناظرین برگزاری انتخابات یک تکلیف قانونی و شرعی می‌باشد.
با عزل معاون هماهنگی امور عمرانی فرماندار گنبدکاووس، «محمدجان پاشی‌زاده» به عنوان سرپرست جدید این معاونت، معرفی شد.
معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان گنبدکاووس با اشاره به تعیین ۲۳۰ شعبه اخذ رای در انتخابات ۱۱ اسفند امسال با هماهنگی هیات‌های اجرایی و نظارت در گنبدکاووس، بیان داشت: ۲۰۳ شعبه اخذ رای در شهر و بخش مرکزی و ۲۷ شعبه نیز بخش داشلی‌برون مستقر خواهد بود.
دهرویه بابیان اینکه در انتخابات فرصتی برای آزمون و خطا وجود ندارد ، افزود: هیچ مدیری حق حمایت یا تخریب نامزدها را ندارد و درصورت مشاهده با مدیر متخلف برخورد خواهد شد.

✅ آیا این خبر اقتصادی برای شما مفید بود؟ امتیاز خود را ثبت کنید.
[کل: 0 میانگین: 0]