قیمت میوه شب عید اعلام شد
قیمت میوه شب عید اعلام شد

مدیر سازمان تعاون روستایی استان زنجان گفت: براساس مصوبه کارگروه راهبردی طرح تنظیم بازار میوه شب عید استان قیمت سیب و پرتقال توزیعی در سطح استان ۱۵ درصد زیر قیمت بازار تعیین شد.

به گزارش اقتصاد آنلاین به نقل از ایرنا، عبدالله جعفری افزود: براساس مصوبه کارگروه راهبردی طرح تنظیم بازار میوه شب عید استان، قیمت سیب درختی زرد برای مصرف کننده هر کیلوگرم ۳۴۰ هزار ریال، سیب درختی قرمز ۲۹۰ هزار ریال و قیمت پرتقال تامسون فروش فقط با سبد به ازای هر کیلوگرم ۱۸۰ هزار ریال تعیین شد.
وی اظهار کرد: طی روزهای پایانی سال،‌۲۵۰ تن میوه تنظیم بازاری شب عید شامل ۱۵۰ تن پرتقال و ۱۰۰ تن سیب در این استان توزیع می‌شود.
جعفری ادامه داد: ۳۲ مرکز توزیع میوه شب عید در سطح استان فعالیت خواهند داشت و قیمت این میوه ها کمتر از قیمت بازار خواهد بود.
وی با بیان اینکه هدف از اجرای طرح میوه شب عید، دخالت فراگیر در بازار نیست و صرفا با هدف کمک به تنظیم بازار انجام می شود، افزود: این عرضه با توجه به نیاز جامعه در روزهای پایانی سال به آرامش و ثبات بازار کمک می کند.
مدیر سازمان تعاون روستایی استان زنجان با بیان اینکه امسال طرح میوه شب عید با محوریت بخش غیردولتی در کشور اجرا می شود، اظهار کرد: این مهم در استان از طریق اتحادیه تعاونی های روستایی انجام می شود و بخش دولتی نقش نظارتی دارد.
جعفری خاطرنشان کرد: با تمهیداتی که در تامین میوه شب عید انجام شده است، در تلاش هستیم تا شرایط بازار در این بخش به نفع مردم رقم بخورد.
توزیع میوه شب عید از فردا در استان آغاز می شود.

✅ آیا این خبر اقتصادی برای شما مفید بود؟ امتیاز خود را ثبت کنید.
[کل: 0 میانگین: 0]