اولین خبر خوش برای اردبیلی‌ها در سال ۱۴۰۳
اولین خبر خوش برای اردبیلی‌ها در سال ۱۴۰۳

استاندار اردبیل گفت: امسال ۱۵ هزار واحد نهضت ملی مسکن در مناطق شهری و هشت هزار واحد نیز در مناطق روستایی استان تکمیل و تحویل متقاضیان می شود.

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از ایرنا، سیدحامد عاملی روز سه‌شنبه در جریان بازدید از روند اجرای طرح نهضت ملی مسکن در شهرک شهید سلیمانی اردبیل به‌عنوان بزرگ‌ترین شهرک نهضت ملی مسکن کشور اظهار کرد: ۳۰ هزار نفر در استان اردبیل در قالب طرح نهضت ملی مسکن واجد شرایط تشخیص داده شدند که برنامه ریزی برای احداث واحدهای آنان از سال گذشته آغاز شد.
وی افزود: مشکل اساسی این پروژه در استان اردبیل تامین زمین مورد نیاز بود که سال گذشته ۶۴۰ هکتار به شهرهای استان الحاق و زمین مورد نیاز برای اجرای طرح نهضت ملی مسکن تامین شد.
استاندار اردبیل با بیان اینکه پروژه های نهضت ملی مسکن در استان اردبیل از پیشرفت خوبی برخوردار است، ادامه داد: تا پایان امسال ۱۵ هزار واحد در شهرها و هشت هزار واحد هم در روستاهای استان تکمیل و تحویل متقاضیان خواهد شد.
وی افزود: برخی پروژه ها هم که تامین زمین مورد نیاز آنها با تاخیر تامین شده بود به تدریج تکمیل و در اختیار متقاضیان قرار خواهد گرفت.
عاملی خاطر نشان کرد: بر اساس ارزیابی های کشوری استان اردبیل در اجرای طرح نهضت ملی مسکن رتبه سوم کشوری را به خود اختصاص داده است.

✅ آیا این خبر اقتصادی برای شما مفید بود؟ امتیاز خود را ثبت کنید.
[کل: 0 میانگین: 0]