وضعیت نموداری «غپونه»!
وضعیت نموداری «غپونه»!

غپونه در گروه مواد غذایی است و در قیمت ۶۰۸ تومان در بازار فرابورس داد و ستد میشود. تولیدکننده روغن ، بیسکویت می باشد که به تازگی افزایش سرمایه ۹۸ درصدی از سود انباشته داده است. در گزارش عملکرد پاییز خوبی رقم زده و بهمن و اسفند نیز بد نبوده است. اسفند ماه ۹۱۴ میلیارد ریال ، بهمن ماه ۹۴۱ میلیارد ریال و دیماه ۸۱۸ میلیارد ریال گزارش فروش داده است. مجوعا در ۱۲ ماهه ۱۴۰۲ ، ۸۹۱۸ میلیارد ریال فروش داشته است.

به گزارش اقتصاد آنلاین، با این مقدمه به معرفی شرکت و شمارش امواج آن خواهیم پرداخت.
معرفی و ماهیت شرکت:
شرکت تولید کننده بیسکویت و کیک و روغن  که در تاریخ ۱/۱۰/۱۳۶۹ به صورت شرکت سهامی خاص تاسیس شده و در مشهد به ثبت رسیده و در تاریخ ۱/۱/۱۳۹۳ شروع به بهره برداری نموده است.
موضوع فعالیت شرکت تولید انواع محصولات کشاورزی و غذایی توسط کارخانجات وابسته به شرکت و مجتمع‌های کشاورزی و خرید و فروش محصولات غذایی و پروتئینی و کشاورزی و تولید و خرید و فروش انواع میوه و سبزیجات و بسته‌بندی و تولید انواع محصولات صنایع تبدیلی غذایی و تولید انواع نوشابه‌های گازدار و بدون گاز و آب آشامیدنی و معدنی و صنایع آردی و کیک و کلوچه و انواع محصولات کشاورزی و باغی می باشد.
سایر فعالیت های جانبی:
سرمایه‌گذاری، خرید، اداره توسعه، تکمیل، فروش، واگذاری و اجاره انواع کارخانجات و واحدهای اقتصادی تولیدی و معدنی، کشاورزی، ساختمانی و هرگونه اموری که به نحوی با فعالیت‌های فوق مرتبط باشد
انجام معاملات کلیه سهام و اوراق بهادار (به‌صورتی که طبق قوانین و مقررات قانونی کشور قابل خرید و فروش باشند)
آماده‌کردن شرکت‌های مورد سرمایه‌گذاری به‌منظور عرضه و فروش سهام آن‌ها از طریق سازمان بورس اوراق بهادار
سهامدار عمده شرکت :
 گروه کارخانجات تبرک است که بیش از ۸۲٫۷ درصد سهم را دارد و سپس شرکت توسعه صنعت و عمران تبرک خاورمیانه با ۳ درصد و شخص حقیقی با ۱٫۱ درصد سهامداران بالای ۱ درصد بعدی هستند.
عملکرد اسفند ماه غپونه:
کاهش ۲٫۸ درصدی فروش اسفند ۱۴۰۲ نسبت به ماه گذشته
رشد ۱٫۹۷ درصدی فروش اسفند نسبت به اسفند ۱۴۰۱
رشد ۱۷٫۴ درصدی  فروش ۱۲ ماهه سال جاری در مقایسه با سال گذشته.
غپونه و پیش بینی روند حرکتی:

یک دیامتریک پاپیونی تمام شده و سپس پساالگویی A دیامتریکی شکل گرفته، و رشد قابل توجه تا اردیبهشت ماه را داشتیم و حال در انتهای الگوی B که سه موجی می باشد هستیم.
پتانسیل رشد دارد و حمایت ۵۶۰تومان . هدف های موج صعودی میان مدت بعدی ۸۰۰- ۹۰۰ و ۱۰۰۰ تومان خواهد بود.
در حال اتمام روند نزولی الگوی B هستیم  و اصلاح بیش از خط حمایتی مشخص شده را نمیبینم. سپس انتظار رشد موج C هست.

✅ آیا این خبر اقتصادی برای شما مفید بود؟ امتیاز خود را ثبت کنید.
[کل: 0 میانگین: 0]