نماینده مردم اراک در مجلس شورای اسلامی اقدامات دولت در زمینه جلوگیری از افزایش تورم را از جمله شیرینی‌های اقتصاد کشور دانست و تاکید کرد: لازم است که دولتمردان تلاش کنند تا نتیجه اقدامات آنها بر سر سفره مردم مشاهده شود.

به گزارش اقتصاد آنلاین به نقل از ایسنا، محمدحسن آصفری با اشاره به بیانات رهبری در دیدار با کارگزاران نظام و اشاره ایشان به شیرینی‌ها و تلخی‌های اقتصاد کشور، جلوگیری از افزایش تورم و سعی و تلاش دولت برای گام برداشتن در جهت کاهش تورم و نزولی کردن تورم افسار گسیخته را از شیرینی‌ها اقتصاد کشور عنوان کرد.
این عضو کمیسیون امور داخلی، همچنین با اشاره به اقدامات دولت سیزدهم در زمینه سیاست خارجی گفت: با تلاش‌های دولت، حوزه سیاست خارجی مقداری شتاب گرفت و بر خلاف گذشته که همه مسائل سیاست خارجه را به برجام گره زده بودند، دولت سیزدهم تلاش کرد که مذاکرات بین‌المللی با کشورهای مختلف انجام شود و معطل نباشیم که چراغ سبزی از ناحیه آمریکایی‌ها داده شود تا با کشورهای دیگر رابطه پیدا کنیم. سعی و تلاش دستگاه دیپلماسی و سیاست خارجی توسعه روابط بین‌المللی بوده و پیوستن ایران به شانگهای و بریکس از جمله دستاوردهای خوبی بوده که در این زمینه داشتیم.
نماینده مردم اراک در مجلس تصریح کرد: سفرهای استانی رئیس جمهور به استان‌های دیگر نیز نشان از این است که دولت صرفاً در تهران ننشسته و سعی کرده است که در استان‌ها و شهرهای مختلف کشور حضور داشته باشد و با مردم ارتباط پیدا کند و از نزدیک مسائل و مشکلات آنها را دنبال کند و منتظر نباشد که از استان‌ها نزد رئیس جمهور بیایند بلکه خودش به استان‌ها رفته است؛ بنابراین اقدامات دولت در حوزه سیاست خارجی و انجام سفرهای استانی را می‌توان به عنوان شیرینی‌های فعالیت دولت سیزدهم عنوان کرد.
آصفری در ادامه گرانی‌ها و مشکلات معیشتی را از جمله تلخی‌های اقتصاد کشور عنوان و اظهار کرد: مردم متاسفانه تاثیر اقدامات دولت در زمینه مهار گرانی‌ها و همچنین رفع مشکلات معیشتی را آن طور که باید در سفره خود مشاهده نمی‌کنند؛ بر همین اساس لازم است که دولتمردان تلاش کنند تا نتیجه اقدامات آنها بر سر سفره مردم نیز مشاهده شود.

✅ آیا این خبر اقتصادی برای شما مفید بود؟ امتیاز خود را ثبت کنید.
[کل: 0 میانگین: 0]