رشد ۱۳ درصدی جابه‌جایی مسافر در زنجان
رشد ۱۳ درصدی جابه‌جایی مسافر در زنجان

زنجان- معاون حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای زنجان از افزایش ۱۳ در صدی جابجایی مسافر نسبت به مدت مشابه سال گذشته خبر داد.

به گزارش بازار و به نقل از راهداری زنجان، غلامرضا کرمی از جابه‌جایی ۶۹۸ هزار و ۹۵۳ مسافر طی ۶ ماهه امسال خبر داد و گفت: در بررسی‌های صورت گرفته شاهد افزایش ۱۳ درصدی مسافر نسبت به مدت مشابه سال گذشته هستیم.

وی با اشاره به اینکه طی شش ماهه امسال ۱۰۱ هزار ۲۳۸ سفر توسط ناوگان حمل و نقل عمومی مسافر انجام شده است، گفت: سهم ناوگان مینی‌بوسی با ۳۳۸ هزار و ۹۷۶ مسافر نشان از جابه‌جایی ۴۹ درصدی مسافر توسط این ناوگان دارد.

معاون حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای زنجان ابراز کرد: ۲۳۰ هزار و ۸۸۵ مسافر جهت انجام سفرهای خود از ناوگان اتوبوسی استفاده کرده‌اند که نسبت به سال قبل ۳۴ درصد کاهش داشته است.

کرمی، درباره سهم ناوگان سواری از مسافران جابه‌جا شده گفت: ۱۳۲ هزار و ۷۸۰ مسافر توسط این ناوگان جابه‌جا شده‌اند که نسبت به سال گذشته ۶ درصد کاهش داشته است.

وی گفت: مسافران می‌توانند در صورت مشاهده تأخیر ناوگان مسافربری گزارشات خود را از طریق سامانه ۱۴۱ برای رسیدگی اطلاع دهند.

معاون حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان زنجان،نتصریح کرد: تعداد رانندگان ناوگان عمومی حمل و نقل مسافری یک هزار و ۴۷۸ نفر، کل ناوگان ۱۰۹۲ دستگاه و ۳۷ شرکت مسافربری در این استان فعالیت می‌کنند.

✅ آیا این خبر اقتصادی برای شما مفید بود؟ امتیاز خود را ثبت کنید.
[کل: 0 میانگین: 0]