او با بیان اینکه لایحه‌ای ارائه شده تا مردم از مشکلاتی که در بافت فرسوده با آن مواجه هستند رهایی پیدا کنند، یادآور شد: شورا طرح تفصیلی را برای خاورشهر تهیه کرده و امیدواریم امروز بررسی شود. رئیس شورای شهر تهران با تاکید بر اینکه مسائل پیرامون نمایشگاه شهر افتاب را پیگیری می‌کنیم، خاطرنشان کرد: […]

او با بیان اینکه لایحه‌ای ارائه شده تا مردم از مشکلاتی که در بافت فرسوده با آن مواجه هستند رهایی پیدا کنند، یادآور شد: شورا طرح تفصیلی را برای خاورشهر تهیه کرده و امیدواریم امروز بررسی شود.

رئیس شورای شهر تهران با تاکید بر اینکه مسائل پیرامون نمایشگاه شهر افتاب را پیگیری می‌کنیم، خاطرنشان کرد: همین امروز مسائل پیگیری و برطرف خواهد شد.‌قرار ما بر این بود جلسه بزرگی در مجموعه آفتاب با حضور معتمدین محلات برگزار کنیم.

چمران با اشاره به خرابی‌ها در مترو، تصریح کرد: ما حتی یک مورد خرابی نیز نباید نداشته باشیم اما اتفاقات رخ می‌دهد. برای مثال آتش‌سوزی در ایستگاه شوش حادثه‌ای غیرمترقبه بود. مسائل فنی و مسائل مدیریتی و گستردگی امروز مترو باعث چنین اتفاقاتی شده است. تاکید ما این است که چک‌لیست‌ها مرتبا کنترل شود.

وی افزود: ارتش گفته که باید زمین‌های معوض به ازای زمین‌های اطراف باغ گیاه‌شناسی را تحویل بگیرد و ارائه این زمین‌ها وظیفه شهرداری نیست اما می‌تواند همکاری‌ها را برای مجوزها انجام دهد.

به گفته چمران لوایح افزایش نرخ کرایه‌های حمل‌و‌نقل عمومی امروز صبح به شورا ارائه شده است.

 

✅ آیا این خبر اقتصادی برای شما مفید بود؟ امتیاز خود را ثبت کنید.
[کل: 0 میانگین: 0]