ممنوعیت تبادلات اقتصادی و تجاری از مرز مهران از ۳ تا ۱۸ شهریور
ممنوعیت تبادلات اقتصادی و تجاری از مرز مهران از ۳ تا ۱۸ شهریور

ستاد مرکزی اربعین حسینی(ع) در اطلاعیه‌ای از ممنوعیت تبادلات اقتصادی و تجاری از مهران به کشور عراق از سوم تا هجدهم شهریور امسال خبر داد.

به گزارش بازار، ستاد مرکزی اربعین حسینی (ع) روز دوشنبه در اطلاعیه‌ای اعلام کرد که تبادلات اقتصادی و تجاری از مهران به کشور عراق از تاریخ ۳ تا ۱۸ شهریور ۱۴۰۲ ممنوع خواهد بود.

در این اطلاعیه آمده است: با توجه به تاکید رییس جمهور مبنی بر اینکه اطلاع رسانی‌ها تنها از طریق ستاد مرکزی اربعین انجام شود، بنابراین اخبار مرتبط با حماسه عظیم اربعین حسینی(ع) و اطلاع رسانی‌ها فقط از طریق ستاد مرکزی اربعین در قالب اطلاعیه‌ها و مصاحبه‌ها صورت می گیرد.

ستاد مرکزی اربعین به منظور تسهیل شرایط سفر، کاهش خطرات و آسیب‌های احتمالی از زائران خواست که به مواردی چون توصیه‌های پزشکی، درمانی، مراقبت از گرمازدگی و ساعت‌های تردد زائران در سامانه سماح توجه ویژه شود.

این ستاد همچنین یادآور شد: با توجه به شروع رسمی عملیات اربعین از اول ماه صفر، تبادلات اقتصادی و تجاری از مهران به کشور عراق از تاریخ ۳ الی ۱۸ شهریور ۱۴۰۲ ممنوع خواهد بود، لذا لازم است رانندگان و صاحبان کالا پیش‌بینی‌های لازم برای استفاده از سایر مرزها را داشته باشند.

✅ آیا این خبر اقتصادی برای شما مفید بود؟ امتیاز خود را ثبت کنید.
[کل: 0 میانگین: 0]