سرمایه اجتماعی در حمل و نقل هوایی باید مورد توجه قرار گیرد
سرمایه اجتماعی در حمل و نقل هوایی باید مورد توجه قرار گیرد

معاون حمل و نقل وزیر راه و شهرسازی در مراسم افتتاح ۸ پروژه هوانوردی و زیربنایی در فرودگاه مهرآباد بر لزوم توجه به سرمایه اجتماعی در حوزه حمل و نقل هوایی تاکید کرد.

به گزارش بازار، سید کمال هادیان‌فر معاون حمل و نقل وزیر راه و شهرسازی در آیین بهره برداری از ۸ پروژه هوانوردی و زیربنایی در فرودگاه بین المللی مهرآباد که روز سه شنبه ۱۷ بهمن ماه با حضور وزیر راه و شهرسازی در سالن اجتماعات این فرودگاه برگزار شد، اظهار کرد: طی یک ماه گذشته که افتخار خدمت در این وزارتخانه را دارم، متوجه شدم که اقدامات بسیار اثر بخشی در این عرصه انجام شده‌است و البته صبح امروز با شرکت در جلسه‌ای که در سازمان هواپیمایی داشتم، متوجه شدم که اقدامات اثرگذاری در بی‌اثر کردن تحریم‌ها برای حوزه حمل و نقل هوایی انجام شده‌است.
وی تأکید کرد: آنچه امروز در حوزه حمل و نقل هوایی باید مورد توجه قرار گیرد، کلید واژه‌ای به نام سرمایه اجتماعی است که مورد توجه و تأکید مقام معظم رهبری قرار دارد.
معاون حمل و نقل وزیر راه و شهرسازی افزود: باید در حوزه حمل و نقل هوایی، خدمات توسعه یابد و در بخش‌های مختلف و خدمات فرودگاهی و پروازی، برای قائده پذیری این موضوع فرهنگ‌سازی شود تا هر کس بداند، برای حمل و نقل چه قدر هزینه پرداخت کند، ما نیز باید با ارائه خدمات مطلوب در این حوزه گام برداریم.
هادیان‌فر ابراز امیدواری کرد تا بتواند بازوی شقوق حمل و نقل به‌ویژه حوزه هوایی در وزارت راه و شهرسازی باشد.

✅ آیا این خبر اقتصادی برای شما مفید بود؟ امتیاز خود را ثبت کنید.
[کل: 0 میانگین: 0]