مسافران هوایی دو ساعت زودتر از پرواز در فرودگاه حضور پیدا کنند
مسافران هوایی دو ساعت زودتر از پرواز در فرودگاه حضور پیدا کنند

مدیرکل روابط عمومی شرکت فرودگاه‌ها گفت: با توجه به برگزاری راهپیمایی روز قدس و ترافیک در مسیر، مسافران دو ساعت قبل از پرواز به فرودگاه مراجعه کنند.

به گزارش بازار، رضا کارگر مدیرکل روابط عمومی شرکت فرودگاه ها و ناوبری هوایی کشور با بیان اینکه با توجه به انجام راهپیمایی روز قدس در ۱۷ فروردین ماه مسافران هواپیما به ویژه مسافران فرودگاه مهرآباد با توجه به افزایش حجم ترافیک در مسیرهای منتهی به فرودگاه مهرآباد دو ساعت زودتر به فرودگاه مراجعه کنند.
به گفته وی، از مسافران فرودگاه بین‌المللی مهرآباد که فردا ۱۷ فروردین ماه عازم سفر هستند می‌خواهیم که با توجه به برگزاری راهپیمایی روز قدس در آخرین جمعه ماه مبارک رمضان و ترافیک مسیرهای دسترسی مرکز پایتخت به این فرودگاه، برنامه ریزی لازم را انجام دهند.
کارگر گفت: مسافران سعی کنند در این روز ضمن بهره‌گیری از مسیرهای جایگزین، حداقل دو ساعت قبل از زمان پرواز خود در فرودگاه حاضر باشند.
مدیرکل روابط عمومی شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری هوایی بیان کرد: با توجه به انجام راهپیمایی در تمامی استان های کشور مسافران برای جا نماندن از پروازها حتما برنامه ریزی و تمهیدات لازم را انجام دهند.

✅ آیا این خبر اقتصادی برای شما مفید بود؟ امتیاز خود را ثبت کنید.
[کل: 0 میانگین: 0]