مزایای عضویت در باشگاه مشتریان بانک ایران زمین
مزایای عضویت در باشگاه مشتریان بانک ایران زمین

بانک ایران زمین با راه‌اندازی باشگاه مشتریان به شما این امکان را می‌دهد که با تراکنش‌های بانکداری الکترونیک و افزایش مانده موجودی امتیاز کسب کرده و رتبه خود را افزایش دهند. مشتریان می‌توانند این امتیازها را در سبد هدایای نقدی، غیرنقدی، قرعه‌کشی، احسان و نیکی، بازی و سرگرمی و… هزینه کنند.

بانک ایران زمین به عنوان یکی از بانک‌های به روز، با خدمات و امکانات فراوان خود تمام تلاش خود را برای جلب رضایت مشتریان خود انجام داده و با ارائه سرویس‌ها و خدمات مناسب همواره نیاز مشتریان را برطرف کرده است.

یکی از این اقدامات، راه‌اندازی باشگاه مشتریان بانک ایران زمین است. اگر با خدمات باشگاه مشتریان و نحوه کسب امتیاز و دریافت هدایا آشنایی ندارید در ادامه این مطلب با ما همراه باشید.امروزه برنامه‌های وفاداری نه به عنوان یک مزیت، بلکه به عنوان یکی از ملزومات کسب و کار شناخته می‌شوند. خدمتی که علاوه بر ارتقا وفاداری مشتریان، منجر به صرفه جویی در هزینه‌‌ها نیز می‌گردد. در همین راستا آوا به پشتوانه تجربیات خود در مدیریت باشگاه مشتریان بانک ایران زمین و ظرفیت‌های موجود، اقدام به ارائه محصول باشگاه مشتریان نموده است.

ایران-زمین

باشگاه مشتریان یک استراتژی قوی برای بانک هایی است که می خواهند وفاداری مشتریان را افزایش دهند و روابط بلندمدتی را با آنها ایجاد کنند. در واقع مشتریان بانک که در باشگاه بانک عضو می باشند، خدمات ویژه ای را دریافت می نمایند، در واقع عضویت در باشگاه ایجاد فرصت استفاده از مزایای منحصر به فرد نسبت به سایر مشتریان است.

در همین راستا بانک ایران زمین در سال ۱۳۹۴ باشگاه مشتریان را راه اندازی کرد و تا به امروز نیز یکی از باشگاه های فعال است که همواره سعی در به روزرسانی و تنوع خدمات خود دارد. محصول باشگاه مشتریان بانک ایران زمین به عنوان یک سرویس جهت استفاده در اپلیکیشن کسب و کارهای مختلف در اختیار ایشان قرار داده می‌شود. این باشگاه با ماژول‌های متعدد مانند سیستم امتیازدهی، زیرساخت گیمیفیکیشن، ارزیابی و دسته‌بندی مشتریان، زیرساخت مدیریت رویدادها، سیستم گزارش دهی و پنل مدیریت باشگاه در اختیار مشتریان قرار می‌گیرد. نرم افزار مذکور همچنین شامل خدمات جشنواره‌ها، معرفی به دوستان، سرویس فروشگاه و کد تخفیف، سرویس‌های پرسش و پاسخ، نظرسنجی، مسابقات و لیگ‌ها، هدایای نقدی و پروفایل کاربران است.

بانک ایران زمین با راه‌اندازی باشگاه مشتریان به شما این امکان را می‌دهد که با تراکنش‌های بانکداری الکترونیک و افزایش مانده موجودی امتیاز کسب کرده و رتبه خود را افزایش دهند. مشتریان می‌توانند این امتیازها را در سبد هدایای نقدی، غیرنقدی، قرعه‌کشی، احسان و نیکی، بازی و سرگرمی و… هزینه کنند.

باشگاه-ایران-زمین

چگونه در باشگاه مشتریان عضو شویم؟

عضویت در باشگاه مشتریان بانک ایران زمین بسیار ساده است، فقط کافیست با مراجعه به یکی از شعب این بانک و افتتاح حساب بعد از ۲۴ ساعت به خانواده بزرگ باشگاه مشتریان بانک ایران زمین بپیوندید و از خدمات و هدایای آن استفاده کنید.

ثبت نام و دریافت نام کاربری

شما می‌توانید با ارسال عدد ۳ به سامانه پیامکی ۳۰۰۰۶۹۰۵ نام کاربری و رمز عبور خود برای ورود به باشگاه مشتریان دریافت کنید و از طریق سامانه اینترنتی به آدرس https://club.izbank.ir فعالیت و عملکرد خود را در این بانک مشاهده کنید و با ورود به پنل کاربری باشگاه مشتریان از خدمات جذاب آن استفاده کنید.

نحوه کسب امتیاز

شما با افزایش و حفظ موجودی سپرده، استفاده از خدمات بانکداری دیجیتال بانک ایران زمین، دریافت ضمانت نامه، مانده تسهیلات جاری، رسوب کارت هدیه و… می‌توانید امتیاز کسب کنید.

امتیازها را چگونه خرج کنیم؟

شما این امتیازهای کسب شده را می‌توانید در سبد هدایای نقدی (واریز آنی هدیه)، خرید شارژ تلفن همراه، دریافت کد تخفیف، عضویت در شبکه فروشگاه های تخفیفی، دریافت بلیط گردونه شانس، شرکت در طرح های احسان و نیکی، سبد های متنوع قرعه کشی، بن های نقدی خرید کالا و خدمات، استفاده از سرویس های کارمزدی بانک ایران زمین، خرید کالا و خدمات از فروشگاه های معتبر اینترنتی و برای شارژ کیف پول استفاده کنید.

سخن پایانی

باشگاه مشتریان به عنوان یک درگاه ایجاد و تکرار تماس و تعامل، فرصت هایی برای تبادل اطلاعات ما بین مشتریان و بانک فراهم می کند. بانک ها می توانند از طریق باشگاه یک رابطه نزدیک با مشتریان برای تمام چرخه زندگی مشتریان ایجاد کند؛ بنابراین می توان متذکر شد که راه اندازی و تداوم فعالیت باشگاه مشتریان به حفظ و افزایش سهم بازار، تقویت برند و ایجاد تصویر مثبت، کاهش هزینه ارتباطات و تبلیغات، طراحی و خلق خدمات و محصولات جدید بانکها و حتی جذب مشتریان جدید برای آنها کمک می کند. در واقع این باشگاه یک بازی برد-برد را برای بانک ها و مشتریان آنها ایجاد می کند. اما توسعه این باشگاه هم از مسائل بسیار مهم است که به برنامه ریزی بلندمدت و مشارکت بخش های مختلف بانکی نیاز دارد. اگر توسعه این بخش به درستی و در زمان مناسبی انجام شود، به یک ابزار رقابتی موثر بین بانکی برای جذب و حفظ مشتریان در مقابل رقبای آنها تبدیل خواهد شد.

✅ آیا این خبر اقتصادی برای شما مفید بود؟ امتیاز خود را ثبت کنید.
[کل: 0 میانگین: 0]