اجرای ۵۰ برنامه ورزشی در شهرری همزمان با هفته تربیت‌ بدنی
اجرای ۵۰ برنامه ورزشی در شهرری همزمان با هفته تربیت‌ بدنی

رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان ری گفت: به مناسبت هفته تربیت‌ بدنی بیش از ۵۰ برنامه متنوع ورزشی در بخش‌های مختلف شهرستان ری برگزار می‌شود.

حسین یوسف زاده رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان ری در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در ری اظهار کرد: همزمان با هفته تربیت بدنی بیش از ۵۰ برنامه متنوع ورزشی در بخش‌های مختلف شهرستان ری برگزار می‌شود. 

وی با بیان اینکه ۳ مجموعه ورزشی در شهرستان ری افتتاح خواهد شد، گفت: سالن‌های شهدای دولت آباد، شهدای فشافویه و سالن اجاقی روز دوشنبه با حضور مسؤولان استانی و شهرستانی افتتاح خواهد شد که باعث افزایش سرانه ورزشی در شهرستان می‌شود.

رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان ری با اشاره به اینکه اجرای برنامه‌های ورزشی از ۲۶ مهرماه آغاز شده است، بیان کرد: پیاده‌روی خانوادگی با حضور حدود ۱۵۰۰ نفر در روز جمعه همزمان با هفته تربیت بدنی، هفته فرهنگی ری و سالروز ولادت حضرت عبدالعظیم(ع) برگزار شد که ورزشکاران، مسؤولان و اقشار مختلف مردم به همراه خانواده‌ها در این برنامه شرکت کردند.

یوسف‌زاده ادامه داد: در این مراسم که از میدان هادی ساعی آغاز و تا میدان نماز ادامه داشت، با قرعه‌کشی به تعدادی از شرکت‌کنندگان جوایز ارزشمندی اهداء شد و از ۹ مربی، سرمربی و ورزشکار حاضر در بازی‌های آسیایی توسط مهدی باب الحوائجی فرماندار ویژه شهرستان ری و علی جوادی مدیرکل ورزش و جوانان استان تهران تجلیل شد.

علی جوادی مدیرکل ورزش و جوانان استان تهران نیز در رابطه با ورزش ری با بیان اینکه شهرری بزرگان زیادی در حوزه ورزش دارد و خواستگاه مدال آوران المپیک است، عنوان کرد: با تاکید وزیر ورزش، برای ورزش همگانی اعتبار خوبی دیده شده تا به شکل بهتری در جامعه رشد پیدا کند چرا که با ورزش سلامتی افزایش و ناهنجاری‌ها و هزینه‌های درمان کاهش می‌یابد و هر روح سالم نیازمند ورزش روزانه است.

پایان پیام/۶۷۰۶۲


✅ آیا این خبر اقتصادی برای شما مفید بود؟ امتیاز خود را ثبت کنید.
[کل: 0 میانگین: 0]