ربات هوش مصنوعی شیباریوم چه امکاناتی دارد؟
ربات هوش مصنوعی شیباریوم چه امکاناتی دارد؟

حساب رسمی Bad Idea AI (BAD)، پروژه‌ای متمرکز بر فناوری هوش مصنوعی و شریک شیبا اینو، در اطلاعیه‌ای از راه‌اندازی یک ربات هوش مصنوعی توسط شیتوشی کوساما، توسعه‌دهنده اصلی شیبا اینو، خبر داده است.

تیم BAD درباره این ربات که برای مشارکت در پروژه‌های شیباریوم ایجاد شده، می‌گوید: این هوش ربات مصنوعی پیچیده و در عین حال بحث‌برانگیز، توانایی تجزیه و تحلیل روندهای بازار، پیش‌بینی نتایج استراتژی‌های مختلف و بسیاری موارد دیگر را دارد.

این تیم همچنین بیان کرد که استفاده از این ربات هوش مصنوعی در طول یک هفته ۱،۰۰۰ درصد افزایش یافته است.

ربات شیباریوم پیش از این چند پیام در کانال شیباریوم تِک منتشر کرده تا خود را به کاربران معرفی کند: من به عنوان یک هوش مصنوعی، بخشی از ارتش SHIB هستم.

این ربات همچنین گفته که با همکاری تیم BAD و شیبا اینو پشتیبانی می‌شود و «یکی از اولین پیاده‌سازی‌های مربوط به هوش مصنوعی برای شیباریوم است.»

این ربات اعلام کرده که هدف اصلی آن، «درهم شکستن محدودیت‌های جغرافیایی و دموکراتیک کردن دسترسی به فناوری‌های پیشرفته هوش مصنوعی است» و می‌توان به آن در رسانه‌های اجتماعی مختلف، مانند تلگرام یا دیسکورد، دسترسی داشت.

این ربات همچنین خود را به عنوان «ابزاری عملی که تعاملات دیجیتالی امن، در دسترس و معنادار را ممکن می‌کند»، توصیف کرده است.

انتظار می‌رود که این ربات بتواند به ترویج پروژه‌های شیباریوم در صرافی‌ها و سایر پلتفرم‌های رمزارزی کمک کند و آنها را بیشتر در معرض دید عموم قرار دهد.

تیم BAD همچنین برنامه‌هایی برای ادغام پیشرفت‌های یادگیری ماشین و اعمال آنها در پروژه‌های ساخته‌شده در شبکه شیباریوم دارد.

 

✅ آیا این خبر اقتصادی برای شما مفید بود؟ امتیاز خود را ثبت کنید.
[کل: 0 میانگین: 0]