سامانه فکتورینگ “سککوک” طرح برگزیده همایش سالانه بانکداری الکترونیک
سامانه فکتورینگ “سککوک” طرح برگزیده همایش سالانه بانکداری الکترونیک

دهمین همایش سالانه بانکداری الکترونیک و نظام‌های پرداخت، عصر امروز در سالن همایش‌های بین‌المللی صدا و سیما به کار خود پایان داد.

سککوک همانند سال گذشته در این همایش شرکت داشت و با برگزاری کارگاه “سامانه فکتورینگ مطالبات قراردادی” میزبان علاقه‌‌مندان حوزه‌های مالی و پرداخت بود.

فردوس باقری مدیر عامل “سککوک” در این کارگاه، ضمن اشاره به تغییرات جهانی تامین مالی در دنیا از سال ۲۰۰۸ و تبین مفاهیم SCF، تامین مالی مطالبات قراردادی را در دو دسته‌ی محقق شده و محقق نشده، مورد بررسی قرار داد.

وی در ادامه فکتورینگ در ایران و مطالبات قانونی را مورد بررسی قرار داده و روش‌های تامین مالی پیشنهادی برای زنجیره‌ها و رشد حجم فکتورینگ در دنیای اقتصاد را تحلیل کرد.

روش‌های تامین مالی موسسات خرد و متوسط و استفاده از سیستم هوشمند هدایت کاربر در کنار طرح مبحث تسهیل یک اقدام حقوقی-مالی پیچیده در چند قدم ساده، از دیگر مباحث مطرح شده در این کارگاه بودند.

این کارگاه با استقبال خوب فعالان حوزه‌های بانکی و پرداخت و طرح پرسش و پاسخ‌های کلیدی همراه شد.

عصر امروز همزمان با اختتامیه دهمین همایش سالانه بانکداری الکترونیک و نظام‌های پرداخت، جایزه جشنواره بزرگ دکتر نوربخش با هدف انتخاب، معرفی و تقدیر از محصولات برتر نوآورانه بانک‌ها و شرکت‌ها در حوزه بانکداری الکترونیک و نظام‌های پرداخت به طرح‌های برگزیده تعلق گرفت که سامانه فکتورینگ مطالبات قراردادی “سککوک” طرح برگزیده محور پلتفرم این جشنواره شد.

 

 

✅ آیا این خبر اقتصادی برای شما مفید بود؟ امتیاز خود را ثبت کنید.
[کل: 0 میانگین: 0]