آلت بازار ارزهای دیجیتال رکورد زد / رشد ۲۰ درصدی قیمت
آلت بازار ارزهای دیجیتال رکورد زد / رشد ۲۰ درصدی قیمت

بر اساس داده‌های بازار، قیمت آلت‌لیر با بیش از ۲۰ درصد رشد در ۲۴ ساعت گذشته، به ۰٫۴۴۸۶ دلار رسید که بالاترین قیمت تاریخی این رمزارز محسوب می‌شود.

قیمت ارز دیجیتال ALT، توکن بومی آلت‌لیر (AltLayer)، یک پروتکل غیرمتمرکز که برای تسهیل استقرار رول‌آپ‌ها و راه‌حل‌های مقیاس‌پذیری برای توسعه‌دهندگان اتریوم طراحی شده، امروز رکورد جدیدی زد.

بر اساس داده‌های بازار، قیمت آلت‌لیر با بیش از ۲۰ درصد رشد در ۲۴ ساعت گذشته، به ۰٫۴۴۸۶ دلار رسید که بالاترین قیمت تاریخی این رمزارز محسوب می‌شود.

با توجه به این که توکن ALT در ابتدا با قیمت ۰٫۰۰۶ دلار برای معامله در دسترس قرار گرفت، این ارز دیجیتال از زمان عرضه خود، رشد قابل‌توجه بیش از ۷،۳۰۰ درصدی را به نمایش گذاشته است.

همزمان با این رشد قیمتی، ارزش بازار و حجم معاملات روزانه آلت‌لیر هم با ثبت یک رشد دو رقمی، به ترتیب به ۴۸۲٫۸۷ و ۴۷۵٫۶۵ میلیون دلار رسیده‌اند.

به این ترتیب، این ارز دیجیتال اکنون در جایگاه ۱۱۱ بازار قرار دارد.

معاملات آلت‌لیر پس از پایان برنامه شش روزه فارمینگ آن، در صرافی بایننس فعال شد. از آن زمان تاکنون، آلت‌لیر توجه معامله‌گران و سرمایه‌گذاران بسیاری را به خود جلب کرده و به یکی از رمزارزهای ترند بازار تبدیل شده است.

آلتلیر AltLayer یک پروتکل باز و غیرمتمرکز برای rollups است. آلتلیر AltLayer ایده جدیدی از Restaked Rollups را گرد هم می‌آورد که از هر استک رول‌آپ مانند OP Stack ،Arbitrum Orbit ،Polygon CDK ،ZK Stack و … استفاده می‌کند و امنیت، تمرکززدایی، قابلیت همکاری و سرعت رمزنگاری-اقتصادی را برای آنها فراهم می‌کند.

توکن ALT چیست؟

ALT توکن اصلی AltLayer است و در موارد زیر استفاده می‌شود:

    اوراق قرضه اقتصادی: توکن ALT در کنار دارایی‌های ذخیره شده مجدد برای تامین سهام اقتصادی استفاده می‌شود. در صورت شناسایی یک رفتار مخرب، می‌توان این سهام را کاهش داد.

    حاکمیت: دارندگان توکن ALT می‌توانند در مورد تصمیمات حاکمیتی رای دهند.

    تشویق پروتکل: اپراتورها در اکوسیستم AltLayer می‌توانند توکن‌های ALT را به عنوان پاداش برای خدمات خود به دست آورند.

    هزینه‌های پروتکل: شرکت کنندگان شبکه باید برای خدمات درون شبکه ای در توکن‌های ALT پرداخت کنند.

پیشنهاد اصلی AltLayer از مجموعه‌های بازنویسی شده شامل سه محصول کلیدی است:

    VITAL: یک سرویس معتبر معتبر (AVS)، که در آن اپراتورها بلوک‌ها و حالت‌های مربوطه را که توسط ترتیب‌دهنده جمع‌بندی انجام می‌شوند تأیید می‌کنند و در صورت لزوم چالش‌های اثبات تقلب را مطرح می‌کنند.

    MACH: پروتکلی برای ارائه نهایی سریع‌تر به جمع‌آوری‌ها با اجازه دادن به اپراتورها برای بازپس‌گیری دارایی‌های مبتنی‌بر اتریوم برای پشتیبانی از هرگونه ادعا در وضعیت جمع‌آوری.

    SQUAD: ارائه توالی غیرمتمرکز با پشتوانه اقتصادی. توالی‌یابی غیرمتمرکز نگرانی‌های کوتاه‌مدت، MEV بد، استخراج اجاره و سایر مسائل مرتبط با مجموعه‌هایی را که با یک توالی‌سنج کار می‌کنند، حذف می‌کند.

آلتلیر ۲۲.۸ میلیون دلار از دو دور فروش توکن خصوصی به دست آورده است که در آن ۱۸.۵ درصد از کل عرضه توکن ALT به ترتیب با ۰.۰۰۸ USD / ALT و ۰.۰۱۸ USD / ALT فروخته شده است.

سرمایه گذاران AltLayer عبارتند از Polychain Capital ،Binance Labs ،Jump Crypto ،Breyer Capital ،DAO۵ ،Balaji Srinivasan (CTO سابق Coinbase و GP سابق a۱۶z)، گاوین وود (هم بنیانگذار Ethereum و Parity)، شان نویل (Circle Co-Founder) و معمار USDC و رایان سلکیس (بنیانگذار مساری).

از ۱۷ ژانویه ۲۰۲۴، کل عرضه ALT ۱۰,۰۰۰,۰۰۰,۰۰۰ و عرضه در گردش در فهرست ۱,۱۰۰,۰۰۰,۰۰۰ (۱۱٪ از کل عرضه توکن) خواهد بود.

منبع:

رمزارز نیوز

✅ آیا این خبر اقتصادی برای شما مفید بود؟ امتیاز خود را ثبت کنید.
[کل: 0 میانگین: 0]