دوشنبه, ۱۷ اردیبهشت , ۱۴۰۳
پ
  • شناسه خبر: 24892
  • 11 سپتامبر 2023 - 20:12
  • 142 بازدید
  • ۰ دیدگاه

سامانه یکپارچه فروش خودرو تنها برای این متقاضیان مجوز ورود صادر می کند

سامانه یکپارچه فروش خودرو تنها برای این متقاضیان مجوز ورود صادر می کند
سامانه یکپارچه فروش خودرو تنها برای این متقاضیان مجوز ورود صادر می کند

اکو ایران : سامانه یکپارچه فروش خودرو باز گشایی شد. اما متقاضیانی می توانند وارد سامانه شوند و نسبت به انتخاب خودرو اقدام کنند که پیش تر و در اواخر اردیبهشت ۱۴۰۲ با گشایش حساب وکالتی نسبت به انتخاب خودرو در سامانه یکپارچه اقدام کردند اما نوبت تحویل خودروی مورد نظر آنها ۱۴۰۳ اعلام شد.

به گزارش اکو ایران، حضور در دور جدید فروش خودرو از مسیر سامانه یکپارچه یک شرط برای متقاضیان دارد. خریداران خودرو که علاقه دارند خودرو به قیمت کارخانه خریداری کنند برای حضور در سامانه باید پیش تر با افتتاح حساب وکالتی نسبت به انتخاب خودروی مورد نظر خود اقدام کرده باشند اما موعد تحویل آنها برای سال آینده تعیین شده باشد. تنها این دسته از متقاضیان می توانند از امروز (۲۰ شهریور ۱۴۰۲) تا ۲۳ شهریور با ورود به سامانه نسبت به انتخاب خودروی مورد نظر و جایگزینی با محصول پیشین خود اقدام کنند.

البته دایره انتخاب متقاضیان محدود شده است. در دور دوم فروش از مسیر سامانه یکپارچه چهار خودروساز سایپا، کرمان موتور، مدیران خودرو و فردا موتور حضور داشتند اما اکنون تنها محصولات کرمان موتور و مدیران خودرو در دسترس مقضیان قرار دارد.

کرمان موتوری ها بار دیگر جک S3، جک S5، جک J4 و کی ام سی K7 را در دسترس متقاضیان قرار دادند.

مدیران خودرویی ها نیز پنج محصول خود یعنی فونیکس FX پریمیوم، تیگو ۷ پرو، X55 pro، X22 pro (دنده ای) و آریزو ۶ پرو را پشت ویترین سامانه یکپارچه قرار داده است.

چنانچه ظرفیت این دور از فروش با متقاضیانی که پیش تر موعد تحویل محصول انتخابی اولشان سال ۱۴۰۳ تعیین شده بود، بار دیگر این شانس به متقاضیانی که در دور اول امکان انتخاب خودرو نداشتند داده می شود تا محصول مورد نظر خود را انتخاب کنند.

با توجه به کاهش فاصله قیمتی میان کارخانه و بازار محصولات مونتاژی به نظر می رسد متقاضیان انگیزه لازم برای حضور در این دور از فروش سامانه یکپارچه را نداشته باشند.  

✅ آیا این خبر اقتصادی برای شما مفید بود؟ امتیاز خود را ثبت کنید.
[کل: 0 میانگین: 0]
پایان نوسانات در بازار خودرو؛ دنا پلاس و هایما S7 میلیاردی ماندند +جدول‌قیمت 06 مه 2024

پایان نوسانات در بازار خودرو؛ دنا پلاس و هایما S7 میلیاردی ماندند +جدول‌قیمت

اکوایران: پرطرفدارهای داخلی با آرام شدن نرخ دلار امروز آرام گرفتند و با این شرایط تنها دو خودرو داخلی در بازار بیش از یک میلیارد تومانی ماندند.

خودروی محبوب دوباره به بازار بازگشت / متقاضیان این محصول پُرطرفدار خوشحال شدند 05 مه 2024

خودروی محبوب دوباره به بازار بازگشت / متقاضیان این محصول پُرطرفدار خوشحال شدند

اکو ایران : سایپا بزودی عرضه محصول جدید خود را آغاز می کند.

سیگما، پلتفرم اختصاصی و آنلاین خرید و فروش محصولات کرمان موتور 04 مه 2024
سیگما | شرکت توسعه زیرساخت های فناوری اطلاعات

سیگما، پلتفرم اختصاصی و آنلاین خرید و فروش محصولات کرمان موتور

خرید و فروش خودرو با کم‌ترین هزینه و امن‌ترین شیوه ممکن، همواره یکی از دغدغه‌های اصلی خریداران و فروشندگان ماشین بوده است. در سال‌های اخیر با توجه به گرانی تمام کالاهای مصرفی از جمله خودرو و لوازم یدکی آن، افراد بسیاری به سمت تعویض ماشین‌های کارکرده روی آورده‌اند تا بلکه به این شیوه، وسیله نقلیه خود را به‌روز و کم‌خرج نگه دارند.

💬 نظرات خود را با ما در میان بگذارید

  • 📜 قوانین ارسال نظرات کاربران
    • دیدگاه های ارسال شده شما، پس از بررسی توسط تیم اقتصادژورنال منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی توهین، افترا و یا خلاف قوانین جمهوری اسلامی ایران باشد منتشر نخواهد شد.
    • لازم به یادآوری است که آی پی شخص نظر دهنده ثبت می شود و کلیه مسئولیت های حقوقی نظرات بر عهده شخص نظر بوده و قابل پیگیری قضایی می باشد که در صورت هر گونه شکایت مسئولیت بر عهده شخص نظر دهنده خواهد بود.