جمعه, ۱۴ اردیبهشت , ۱۴۰۳
پ
  • شناسه خبر: 28757
  • 26 سپتامبر 2023 - 20:11
  • 153 بازدید
  • ۰ دیدگاه

سامانه یکپارچه فروش با حضور این خودروساز چراغ خود را روشن می کند / خودروهایی که کمتر کسی فکر می کند، عرضه می شوند

سامانه یکپارچه فروش با حضور این خودروساز چراغ خود را روشن می کند / خودروهایی که کمتر کسی فکر می کند، عرضه می شوند
سامانه یکپارچه فروش با حضور این خودروساز چراغ خود را روشن می کند / خودروهایی که کمتر کسی فکر می کند، عرضه می شوند

اکو ایران : گمانه زنی درباره سومین دور فروش خودرو از مسیر سامانه یکپارچه هر روز ادامه دارد، حال مدیرعامل خودروسازی سایپا اعلام کرد حاضر است در دور سوم سامانه یکپارچه با محصولات جدید این خودروساز حاضر شود.

به گزارش اکو ایران، سومین دور فروش خودرو از مسیر سامانه یکپارچه حداقل با خودروسازی سایپا استارت خواهد خورد. نارنجی های جاده مخصوص به دنبال این هستند تا در جدیدترین دور فروش سامانه یکپارچه محصولات جدید خود را در دسترس متقاضیانی قرار دهند.

مدیرعامل سایپا در این ارتباط گفت شرکت تحت مدیریتش حاضر است تا در دور جدید فروش سامانه یکپارچه حاضر شود.

براساس اعلام محمد علی تیموری این خودروساز به دنیال این است که محصولات جدید خود شامل اطلس، شاهین با گیربکس اتوماتیک و سهند را از مسیر سامانه یکپارچه در دسترس متقاضیان قرار دهد.

خودروسازی سایپا در حالی خود را آماده حضور در سومین دور عرضه خودرو در سامانه یکپارچه می کند که هنوز دیگر خودروساز برنامه ای برای حضور در این سامانه فروش ندارند.

ایران خودرو رقیب نارنجی های جاده مخصوص در دور اول فروش خودرو در سامانه یکپارچه حاضر بود و بعد از اتمام مرحله اول فروش اعلام کرد که ظرفیت های فروش این خودروساز در سال ۱۴۰۲ پر شده بنابراین برنامه ای برای حضور در ادوار آینده فروش سامانه یکپارچه ندارد.

خودروسازان خصوصی مانند کرمان موتور، مدیران خودرو و فردا موتور نیز که نتوانستند همچنان برای محصولات خود از مسیر سامانه یکپارچه مشتری پیدا کنند به احتمال زیاد خودروسازی سایپا را در دور جدید همراهی خواهند کرد.

البته مشخص نیست خودروسازی مانند بهمن موتور، مکث موتور و ایلیا خودرو چه برنامه ای برای عرضه محصولات خود در دور جدید فروش سامانه یکپارچه در صورت برگزاری خواهند داشت.

شورای رقابت در شهریور ۱۴۰۲ قیمت کارخانه ای محصولات جدید خودروسازی سایپا زرا به این خودرساز اعلام کرد. بنابراین آخرین سنگ نیز از پیش پای خودروسازی سایپا برای حضور در دور جدید فروش صمت برداشته شد. البته این خودروساز در دور دوم فروش از مسیر سامانه یکپارچه چند محصول جدید خود از جمله شاهین با گیربکس اتوماتیک و اطلس را پشت ویترین سامانه یکپارچه قرار داده بود اما از انجایی که قیمت کارخانه ای آنها هنوز مشخص نشده بود، انتقاداتی را از سوی متقاضیان متوجه این خودروساز کرد.

✅ آیا این خبر اقتصادی برای شما مفید بود؟ امتیاز خود را ثبت کنید.
[کل: 0 میانگین: 0]
بازار خودرو با این خبر بهم می‌ریزد / سیگنال منفی وزیر صمت به خودروسازان 01 مه 2024

بازار خودرو با این خبر بهم می‌ریزد / سیگنال منفی وزیر صمت به خودروسازان

اکو ایران : تیم کارشناسی برای بررسی وضعیت ارز تخصیص یافته به خودروسازان خصوصی تشکیل شد.

گزارش آژانس بین‌المللی انرژی از طوفان خودروهای الکتریکی 27 آوریل 2024

گزارش آژانس بین‌المللی انرژی از طوفان خودروهای الکتریکی

اکوایران: آژانس بین‌المللی انرژی در گزارشی به بررسی چشم‌انداز خودروهای الکتریکی پرداخته است. طبق این گزارش، تقریبا از هر ۳ اتومبیل در جاده‌های چین تا سال ۲۰۳۰ یک اتومبیل الکتریکی خواهد بود و این میزان در ایالات متحده و اتحادیه اروپا تقریبا یک خودرو از هر ۵ اتومبیل خواهد بود.

ایده آرام کردن بازار خودرو به کما رفت/ قیمت خودرو با این خبر فاز افزایشی به خود می‌گیرد؟ 25 آوریل 2024

ایده آرام کردن بازار خودرو به کما رفت/ قیمت خودرو با این خبر فاز افزایشی به خود می‌گیرد؟

اکو ایران: وزارت صمت قصد داشت تا به کمک اهرم واردات خودرو سر و سامانی به وضعیت بازار دهد اما به نظر می‌رسد با توجه به آمارهای منتشر شده از ورود محصولات برندهای جهانی خودروساز این ایده عملیاتی نشده است.

💬 نظرات خود را با ما در میان بگذارید

  • 📜 قوانین ارسال نظرات کاربران
    • دیدگاه های ارسال شده شما، پس از بررسی توسط تیم اقتصادژورنال منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی توهین، افترا و یا خلاف قوانین جمهوری اسلامی ایران باشد منتشر نخواهد شد.
    • لازم به یادآوری است که آی پی شخص نظر دهنده ثبت می شود و کلیه مسئولیت های حقوقی نظرات بر عهده شخص نظر بوده و قابل پیگیری قضایی می باشد که در صورت هر گونه شکایت مسئولیت بر عهده شخص نظر دهنده خواهد بود.