سه شنبه, ۱۸ اردیبهشت , ۱۴۰۳
پ
  • شناسه خبر: 30072
  • 01 اکتبر 2023 - 20:11
  • 141 بازدید
  • ۰ دیدگاه

قیمت محصولات پرطرفدار مدیران خودرو امروز چند؟

قیمت محصولات پرطرفدار مدیران خودرو امروز چند؟
قیمت محصولات پرطرفدار مدیران خودرو امروز چند؟

اکو ایران : مدیران خودرو با عرضه محصولات جدید خود با برند فونیکس از سال گذشته توانست بخشی از تقاضای محصولات مونتاژی را در بازار به خود اختصاص دهد. البته قیمت خودروهای مونتاژی بعد از اعلام از سرگیری واردات خودروهای صفر کیلومتر و کارکرده تا حدی ریزش کرد.

به گزارش اکو ایران، مدیران خودروهایی های پر طرفدار امروز یا با قیمت های روز گذشته در بازار حاضر بودند یا ریزش قیمت را تجربه کردند.

فونیکس آریزو ۶ پرو امروز با قیمت حدود یک میلیارد و ۳۴۰ میلیون تومان در بازار داد و ستد شد این خودروی سدان که در میان محصولات مدیران خودرو ظرفداران خاص خود را دارد به نسبت روز گذشته افتی حدود ۰٫۳ درصدی را تجربه کرد. فونیکس تیگو ۸ پرومکس نیز همانند آریزو ۶ پرو ریزش محدود قیمتی را تجربه کرد. این خودروی شاسی بلند (SUV) 9 مهر ۱۴۰۲ حدود دو میلیارد و ۵۸۰ میلیون تومان در بازار قیمت خورد که در قیاس با قیمت روز گذشته حدود ۰٫۴ درصد ارزان تر شد.

اما دو خودروی پرطرفدار دیگر مدیران خودرویی ها یعنی فونیکس تیگو ۷ پرو و فونیکس تیگو ۸ پرو به ترتیب با قیمت های یک میلیارد و ۶۰۰ میلیون تومان و دو میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان از سوی فروشندگان در بازار امروز حضور داشتند. این دو محصول مدیران خودرو به نسبت قیمت های روز گذشته تغییر قیمتی را تجربه نکردند.

از سرگیری واردات خودروهای صفر کیلومتر و همچنین زمزمه ورود محصولات کارکده برندهای جهانی خودروساز روی قیمت خودروهای مونتاژی حاضر در بازار تاثیر مستقیم گذاشت و نمودار قیمت این خودروها را نزولی کرد. البته تاکنون سیاست گذار خودرویی بیشتر با اخبار واردات سعی در کنترل قیمت خودروها داشته و هنوز آن طور که باید و شاید خبری از ترخیص خودروهای وارداتی از گمرک نیست. خودروهای وارداتی هنوز در بازار خودرو رویت نشدند.

✅ آیا این خبر اقتصادی برای شما مفید بود؟ امتیاز خود را ثبت کنید.
[کل: 0 میانگین: 0]
افزایش ۱۵ میلیونی دو محصول ایران خودرو در روز کاهشی دلار + جدول قیمت 07 مه 2024

افزایش ۱۵ میلیونی دو محصول ایران خودرو در روز کاهشی دلار + جدول قیمت

اکوایران: بازار پرطرفدارهای داخلی امروز خلاف جهت نرخ دلار حرکت کردند و شکل افزایشی به خود گرفتند.

سایپا این خودرو را به خط تولید باز گرداند / عرضه گسترده این محصول در بازار به زودی 07 مه 2024

سایپا این خودرو را به خط تولید باز گرداند / عرضه گسترده این محصول در بازار به زودی

اکو ایران : تولید خودرویی که ازسبد محصولاتی سایپا خارج شده بود بار دیگر در دستورکار قرار گرفت.

رشد و افت قیمت در میان محبوب‌های بازار خودرو + جدول قیمت 06 مه 2024

رشد و افت قیمت در میان محبوب‌های بازار خودرو + جدول قیمت

اکوایران: در روزی که دلار در بازار گران شد، پرطرفدارهای داخلی شکلی نوسانی به خود گرفتند و با این شرایط شاهد کمترین تغییر در میان محصولات ایران خودرو و سایپا بودیم.

💬 نظرات خود را با ما در میان بگذارید

  • 📜 قوانین ارسال نظرات کاربران
    • دیدگاه های ارسال شده شما، پس از بررسی توسط تیم اقتصادژورنال منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی توهین، افترا و یا خلاف قوانین جمهوری اسلامی ایران باشد منتشر نخواهد شد.
    • لازم به یادآوری است که آی پی شخص نظر دهنده ثبت می شود و کلیه مسئولیت های حقوقی نظرات بر عهده شخص نظر بوده و قابل پیگیری قضایی می باشد که در صورت هر گونه شکایت مسئولیت بر عهده شخص نظر دهنده خواهد بود.