دوشنبه, ۱۷ اردیبهشت , ۱۴۰۳
پ
  • شناسه خبر: 35012
  • 19 اکتبر 2023 - 16:16
  • 134 بازدید
  • ۰ دیدگاه

فرصت خرید خودرویی که نباید از دست داد / عرضه خودرو به قیمت کارخانه

فرصت خرید خودرویی که نباید از دست داد / عرضه خودرو به قیمت کارخانه
فرصت خرید خودرویی که نباید از دست داد / عرضه خودرو به قیمت کارخانه

اکو ایران : سامانه یکپارچه فروش خودرو در جدیدترین طرحی که برگزار کرده، محصولات چهار شرکت خودروساز خصوصی را در دسترس متقاضیان قرار داده است. خریداران می توانند از میان ۹ محصول عرضه شده دست به انتخاب بزنند.

به گزارش اکو ایران، متقاضیان خرید خودرو تا پایان امروز فرصت دارند در جدیدترین طرح فروش از مسیر سامانه یکپارچه شرکت کرده و خودرو را به قیمت کارخانه خریداری کنند. خودروهای عرضه شده قرار است در بازه سه ماهه به خریداران تحویل داده شود.

این طرح فروش از محل افزایش تولید و مازاد عرضه در دستورکار قرار گرفته است.

مدیران سامانه یکپارچه در این طرح فروش محصولات مازاد چهار خودروساز خصوصی کرمان موتور، مدیران خودرو، صنایع خودروسازی ایلیا و سانیار موتور را در دسترس متقاضیان قرار دادند.

این طرح فروش از روز دوشنبه ۲۴ مهر امسال تا ۲۷ مهر ۱۴۰۲ (امروز) برگزار می شود. نکته قابل توجه درباره جدیدترین  طرح فروش از مسیر سامانه یکپارچه این است که علاوه بر متقاضیانی که پیش تر در سامانه یکپارچه ثبت نام کرده و هنوز خودرویی به آنها اختصاص پیدا نکرده، آن دسته از متقاضیانی که هیچگاه در سامانه ثبت نام نکرده اند نیز می توانند در این طرح فروش شرکت کنند.

متقاضیان مرحله اول و دوم که در طرح های پیشین خودرویی انتخاب کرده اند اما هنوز از خودرویی به آنها اختصاص پیدا نکرده، می توانند در این مرحله با مراجعه به سامانه یکپارچه نسبت به تغییر خودروی خود اقدام کرده و خودروی پیشین خود را با یکی از خودروهای موجود تعویض کنند.

مدیران سامانه یکپارچه برای اینکه متقاضیان راحت تر به خودروها دسترسی داشته باشند بحث مسدود کردن ۱۰۰ میلیون تومان را نیز برای در اختیار گرفتن محصولات عرضه شده را نیز حذف کرده اند.

البته چنانچه خودرویی بیش از ظرفیت تخصیص با اقبال متقاضیان روبرو شود، تحویل بر اساس اولویت ثبت نام انجام خواهد گرفت. همچنین متقاضیان مرحله اول و دوم چنانچه قصد تغییر خودروی خود را داشته باشند اما به دلایلی خودروی جدید به آن تخصیص پیدا نکنند کماکان اولویت خودروی پیشین برای آنها محفوظ خواهد ماند. اما اگر متقاضی که پیش تر در طرح های اول و دوم سامانه نسبت انتخاب خودرو اقدام کرد و در دور جدید نیز موفق به تغییر خودروی خود شود اما در زمان اعلام نسبت به واریز وجه اقدام نکند، اولویت پیشین خود را از دست خواهد داد.

پس از ارسال فهرست اولویت‌بندی شده به شرکت‌های خودروساز و اطلاع‌رسانی به متقاضیان، امکان تکمیل وجه به مدت پنج روز فراهم خواهد شد.

جک S3 جک S5، جک J4 و کی ام سی J7 از سبد محصولاتی کرمان موتورپشت ویترین سامانه یکپارچه قرار دارد. فونیکس آریزو ۶ پرو، فونیکس FX پریمیوم و ام وی ام X55 IE سه محصول عرضه شده مدیران خودرو هستند. ایلیا موتور و سانیار موتور هر کدام با یک محصول در این طرح فروش شرکت کرده اند. دایون Y7 ایلیا موتور و تیگارد X35 سانیار موتور در تیررس خریداران قرار دارد.  

✅ آیا این خبر اقتصادی برای شما مفید بود؟ امتیاز خود را ثبت کنید.
[کل: 0 میانگین: 0]
پایان نوسانات در بازار خودرو؛ دنا پلاس و هایما S7 میلیاردی ماندند +جدول‌قیمت 06 مه 2024

پایان نوسانات در بازار خودرو؛ دنا پلاس و هایما S7 میلیاردی ماندند +جدول‌قیمت

اکوایران: پرطرفدارهای داخلی با آرام شدن نرخ دلار امروز آرام گرفتند و با این شرایط تنها دو خودرو داخلی در بازار بیش از یک میلیارد تومانی ماندند.

خودروی محبوب دوباره به بازار بازگشت / متقاضیان این محصول پُرطرفدار خوشحال شدند 05 مه 2024

خودروی محبوب دوباره به بازار بازگشت / متقاضیان این محصول پُرطرفدار خوشحال شدند

اکو ایران : سایپا بزودی عرضه محصول جدید خود را آغاز می کند.

سیگما، پلتفرم اختصاصی و آنلاین خرید و فروش محصولات کرمان موتور 04 مه 2024
سیگما | شرکت توسعه زیرساخت های فناوری اطلاعات

سیگما، پلتفرم اختصاصی و آنلاین خرید و فروش محصولات کرمان موتور

خرید و فروش خودرو با کم‌ترین هزینه و امن‌ترین شیوه ممکن، همواره یکی از دغدغه‌های اصلی خریداران و فروشندگان ماشین بوده است. در سال‌های اخیر با توجه به گرانی تمام کالاهای مصرفی از جمله خودرو و لوازم یدکی آن، افراد بسیاری به سمت تعویض ماشین‌های کارکرده روی آورده‌اند تا بلکه به این شیوه، وسیله نقلیه خود را به‌روز و کم‌خرج نگه دارند.

💬 نظرات خود را با ما در میان بگذارید

  • 📜 قوانین ارسال نظرات کاربران
    • دیدگاه های ارسال شده شما، پس از بررسی توسط تیم اقتصادژورنال منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی توهین، افترا و یا خلاف قوانین جمهوری اسلامی ایران باشد منتشر نخواهد شد.
    • لازم به یادآوری است که آی پی شخص نظر دهنده ثبت می شود و کلیه مسئولیت های حقوقی نظرات بر عهده شخص نظر بوده و قابل پیگیری قضایی می باشد که در صورت هر گونه شکایت مسئولیت بر عهده شخص نظر دهنده خواهد بود.