چهارشنبه, ۲۶ اردیبهشت , ۱۴۰۳
پ
  • شناسه خبر: 47228
  • 04 دسامبر 2023 - 20:11
  • 92 بازدید
  • ۰ دیدگاه

در بازار سایپایی‌ها فقط قیمت این خودرو کم شد

در بازار سایپایی‌ها فقط قیمت این خودرو کم شد
در بازار سایپایی‌ها فقط قیمت این خودرو کم شد

اکوایران: بررسی بازار نشان می‌دهد در میان محصولات سایپا امروز «کوییک دنده‌ایS» در بازار کاهشی یک میلیون تومانی داشت و سایر سایپایی‌ها بدون تغییر راهی بازار شدند.

به گزارش اکوایران؛ خودرو‌های داخلی از ابتدای هفته شاهد رشد قیمت در بازار بودند، روندی که امروز و با باز شدن سامانه یکپارچه خودروهای داخلی روند آن تغییر کرد. به گفته فعالان بازار خودرو باز شدن سامانه یکپارچه خودروهای داخلی از روز گذشته و خبر ورود محصولات ایران خودرو و سایپا به این سایت در روزهای آینده یکی از علت‌های کاهش قیمت در بازار خودرو محسوب می‌شود که فعالان بازار آرامش در بازار سایپایی‌ها را به آن نسبت می‌دهند. از سوی دیگر امروز دلار هم در بازار تغییر قیمت نداشت که این امر هم بر کاهشی شدن قیمت خودرو اثرگذار بوده است.

در میان محصولات سایپا «کوییک دنده‌ایS» تنها خودرویی بود که امروز افت یک میلیونی قیمت داشت.

قیمت محصولات سایپا

در میان محصولات سایپا امروز قیمت خودروهای «شاهینG»، «تیبا صندوقدارSX » ، «تیبا هاچ‌بکEX»، «کوییک دنده‌ایR»، «کوییک دنده‌ایS» و  «ساینا دنده‌ای S» مورد ارزیابی قرار گرفتند.

براساس ارزیابی امروز «شاهینG» در بازار تغییر قیمت نداشتند ۵۸۷ میلیون تومان در بازار قیمت‌گذاری شدند. خانواده کوییک هم امروز در کنار ثبات، افت قیمت هم داشتند با این شرایط «کوییک‌R دنده‌ای» در بازار ۳۵۵ میلیون تومان قیمت‌گذاری شد و تغییر قیمت نداشت، اما «کوییک دنده‌ایS» در بازار افت یک میلیونی داشت و ۳۵۱ میلیون تومان قیمت خورد.

از سوی دیگر ارزیابی بازار نشان می‌دهد امروز خانواده تیبا در بازار تغییر قیمت نداشتند، رصد بازار نشان می‌دهد «تیبا صندوق‌دار» در بازار امروز ۳۳۸ میلیونی ماند و «تیبا ۲ معمولی» هم ۳۴۲ میلیون تومان قیمت خورد. بررسی بازار همچنین از ثبات قیمت «ساینا دنده‌ای S» حکایت دارد، این خودرو امروز ۳۴۰ میلیون تومان قیمت‌گذاری شد.

اکو 13

✅ آیا این خبر اقتصادی برای شما مفید بود؟ امتیاز خود را ثبت کنید.
[کل: 0 میانگین: 0]
«پژو پارس» ۷۵ میلیون ارزان شد! کانال «دنا اتومات» تغییر کرد + جدول قیمت 14 مه 2024

«پژو پارس» ۷۵ میلیون ارزان شد! کانال «دنا اتومات» تغییر کرد + جدول قیمت

اکوایران: خودروهای داخلی و مونتاژی در چهارمین روز هفته جاری ریزش قیمت را تجربه کردند و با این شرایط اغلب پرطرفدارهای داخلی شکل کاهشی به خود گرفتند و تعداد معدودی از آنها هم تغییر قیمت نداشتند.

جایگزین های دنا پلاس مشخص شد / ثبت نام کنندگان این خودرو، پیشنهاد ایران خودرو را می پذیرند؟ 14 مه 2024

جایگزین های دنا پلاس مشخص شد / ثبت نام کنندگان این خودرو، پیشنهاد ایران خودرو را می پذیرند؟

اکو ایران : ایران خودرویی ها سه محصول را به عنوان دنا پلاس با موتور توربو شارژ و گیربکس اتوماتیک به متقاضیان پیشنهاد دادند.

بازار خودرو خود را آماده میزبانی از رقیب لندکروز می کند؟ / خودروساز ژاپنی ترسید 14 مه 2024

بازار خودرو خود را آماده میزبانی از رقیب لندکروز می کند؟ / خودروساز ژاپنی ترسید

اکو ایران : شرکت زیر مجموعه خودروسازی BYD قصد دارد تا محصولی برای رقابت با لندکروز روانه بازار کند.

💬 نظرات خود را با ما در میان بگذارید

  • 📜 قوانین ارسال نظرات کاربران
    • دیدگاه های ارسال شده شما، پس از بررسی توسط تیم اقتصادژورنال منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی توهین، افترا و یا خلاف قوانین جمهوری اسلامی ایران باشد منتشر نخواهد شد.
    • لازم به یادآوری است که آی پی شخص نظر دهنده ثبت می شود و کلیه مسئولیت های حقوقی نظرات بر عهده شخص نظر بوده و قابل پیگیری قضایی می باشد که در صورت هر گونه شکایت مسئولیت بر عهده شخص نظر دهنده خواهد بود.