یکشنبه, ۱۶ اردیبهشت , ۱۴۰۳
پ
  • شناسه خبر: 48388
  • 09 دسامبر 2023 - 20:12
  • 82 بازدید
  • ۰ دیدگاه

خبر خوش این خودروساز برای مادران دارای دو فرزند و صاحبان خودروهای فرسوده

خبر خوش این خودروساز برای مادران دارای دو فرزند و صاحبان خودروهای فرسوده
خبر خوش این خودروساز برای مادران دارای دو فرزند و صاحبان خودروهای فرسوده

اکو ایران : آرین پارس موتور به متقاضیانی که پیش تر در طرح های فروش ویژه مادران و همچنین از رده خارج کردن خودروهای فرسوده با مکانیزم نوبت دهی ثبت نام کرده بودند و موعد تحویل خودروی آنها زمستان ۱۴۰۲ بود، خبر داد که می توانند برای نهایی کردن پروسه خرید خود اقدام کنند.

به گزارش اکو ایران، لاماری به ثبت نام کنندگانی که در طرح فروش ویژه مادران و همچنین اسقاط خودرو از مسیر سامانه یکپارچه فروش ثبت نام کرده بودند، تحویل داده می شود. آرین پارس موتور اعلام کرده آن دسته از مشتریانی که در دور اول فروش خودرو از مسیر سامانه یکپارچه فروش خودرو با ساز و کار بدون قرعه کشی شرکت و موعد تحویل زمستان ۱۴۰۲ مشخص شده می توانند با مراجعه به سایت esalecar.ir نسبت به تکمیل وجه و نهایی کردن پروسه ثبت نام خود اقدام کنند.

آرین پارس موتوری ها بازه زمانی ۲۰ آذر ۱۴۰۲ تا ۲۲ آذر ۱۴۰۲ را برای واریز وجه متقاضیان واجد شرایط انتخاب کردند. بنابراین مادران دارای دو فرزند و بیشتر و همچین دارندگان خودروهای فرسوده می توانند نسبت به تکمیل کردن عملیات نام نویسی خود در بازه زمانی اشاره شده، برنامه ریزی کنند.

همانند زمان های تحویل پیشین، متقاضیان لاماری باید یک بازه زمانی ۹۰ روزه کاری را بعد از نهایی کردن پروسه نام نویسی و واریز وجه، منتظر بمانند.

این خودروساز خصوصی در جدیدترین دور تحویل خود همچنان تنها محصول خود یعنی لاماری را با رنگ های سفید، مشکی، خاکستری، سبز و قرمز در دسترس متقاضیان واجد شرایط قرار می دهد.

قیمت این خودروی شاسی بلند (SUV)   در کارخانه یک میلیارد و ۴۳۱ میلیون تومان اعلام شده و واجدین شرایط باید مبلغ اعلام شده را به صورت اینترنتی به حساب آرین پارس موتور واریز کنند.

این خودروساز خصوصی با توجه به اینکه محصول خود را به صورت فروش فوق العاده و در بازه زمانی ۹۰ روزه به متقاضیان واگذار می کند برای این طرح فروش خود همانند طرح های فروش فوق العاده پیشین سود مشارکت در نظر نگرفته است اما چنانچه این خودروساز در تحویل لاماری های مرود نظر در بازه زمانی توافق شده با متقاضیان، خُلف وعده کند مدیران فروش آرین پارس موتور وعده دادند که به صورت ماهانه ۳ درصد از قیمت کارخانه ای محصول خود را به حساب اعلام شده توسط خریداران واریز می کنند. به عبارت دیگر سالانه ۳۶ درصد از قیمت خودرو در قالب جریمه تاخیر از سوی آرین پارس موتور به مشتریان پرداخت می شود.

✅ آیا این خبر اقتصادی برای شما مفید بود؟ امتیاز خود را ثبت کنید.
[کل: 0 میانگین: 0]
سیگما، پلتفرم اختصاصی و آنلاین خرید و فروش محصولات کرمان موتور 04 مه 2024
سیگما | شرکت توسعه زیرساخت های فناوری اطلاعات

سیگما، پلتفرم اختصاصی و آنلاین خرید و فروش محصولات کرمان موتور

خرید و فروش خودرو با کم‌ترین هزینه و امن‌ترین شیوه ممکن، همواره یکی از دغدغه‌های اصلی خریداران و فروشندگان ماشین بوده است. در سال‌های اخیر با توجه به گرانی تمام کالاهای مصرفی از جمله خودرو و لوازم یدکی آن، افراد بسیاری به سمت تعویض ماشین‌های کارکرده روی آورده‌اند تا بلکه به این شیوه، وسیله نقلیه خود را به‌روز و کم‌خرج نگه دارند.

بازار خودرو با این خبر بهم می‌ریزد / سیگنال منفی وزیر صمت به خودروسازان 01 مه 2024

بازار خودرو با این خبر بهم می‌ریزد / سیگنال منفی وزیر صمت به خودروسازان

اکو ایران : تیم کارشناسی برای بررسی وضعیت ارز تخصیص یافته به خودروسازان خصوصی تشکیل شد.

گزارش آژانس بین‌المللی انرژی از طوفان خودروهای الکتریکی 27 آوریل 2024

گزارش آژانس بین‌المللی انرژی از طوفان خودروهای الکتریکی

اکوایران: آژانس بین‌المللی انرژی در گزارشی به بررسی چشم‌انداز خودروهای الکتریکی پرداخته است. طبق این گزارش، تقریبا از هر ۳ اتومبیل در جاده‌های چین تا سال ۲۰۳۰ یک اتومبیل الکتریکی خواهد بود و این میزان در ایالات متحده و اتحادیه اروپا تقریبا یک خودرو از هر ۵ اتومبیل خواهد بود.

💬 نظرات خود را با ما در میان بگذارید

  • 📜 قوانین ارسال نظرات کاربران
    • دیدگاه های ارسال شده شما، پس از بررسی توسط تیم اقتصادژورنال منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی توهین، افترا و یا خلاف قوانین جمهوری اسلامی ایران باشد منتشر نخواهد شد.
    • لازم به یادآوری است که آی پی شخص نظر دهنده ثبت می شود و کلیه مسئولیت های حقوقی نظرات بر عهده شخص نظر بوده و قابل پیگیری قضایی می باشد که در صورت هر گونه شکایت مسئولیت بر عهده شخص نظر دهنده خواهد بود.