دوشنبه, ۱۷ اردیبهشت , ۱۴۰۳
پ
  • شناسه خبر: 49701
  • 16 دسامبر 2023 - 12:11
  • 73 بازدید
  • ۰ دیدگاه

آغاز مزاید یک هزار و ۲۱۶ میلیاردی انواع خودرو

آغاز مزاید یک هزار و ۲۱۶ میلیاردی انواع خودرو
آغاز مزاید یک هزار و ۲۱۶ میلیاردی انواع خودرو

اکوایران: مزاید یک هزار و ۲۱۶ میلیاردی انواع خودروی سواری، سنگین و ماشین آلات راه سازی، پوشاک و لوازم خانگی و تجهیزات الکترونیکی لوازم خانگی آغاز شد.

به گزارش اکوایران، طبق اعلام سازمان جمع آوری و فروش اموال تملیکی، مزایده فوق العاده ۵۸۶ برای عرضه انواع و اقسام خودروهای سواری، سنگین و ماشین آلات راه سازی، پوشاک و لوازم خانگی و تجهیزات الکترونیکی و غیره به ارزش یک هزار و ۲۱۶ میلیارد تومان آغاز شد.

سید عبدالمجید اجتهادی مدیرعامل سازمان جمع آوری و فروش اموال تملیکی درباره جزئیات این مزایده گفت: این مزایده در ۱۹ استان کشور شروع شده است و بیشترین تعداد خودروها و کالاها به استان های هرمزگان، بوشهر و تهران اختصاص دارد.

او ادامه داد: متقاضیان می توانند برای بازدید و ارائه پیشنهاد از خودروها و کالاها تا چهارشنبه ۲۹ آذرماه به انبارهای این سازمان در ۱۹ استان مراجعه کرده و از نزدیک بازدید کنند.

به گفته مدیرعامل سازمان جمع آوری و فروش اموال تملیکی، رمزگشایی و اعلام برندگان در روز دوشنبه چهارم دی ماه انجام میشود و  اطلاعات شرکت در این مزایده از طریق ستاد الکترونیک دولت و سازمان جمع آوری و فروش اموال تملیکی اعلام مشود و متقاضیان به این سامانه مراجعه کنند.

او افزود: شرکت کنندگان برای شرکت در این مزایده باید اقدام به دریافت توکن( گواهی امضا الکترونیکی) از طریق سامانه ستاد الکترونیک دولت کنند.

✅ آیا این خبر اقتصادی برای شما مفید بود؟ امتیاز خود را ثبت کنید.
[کل: 0 میانگین: 0]
پایان نوسانات در بازار خودرو؛ دنا پلاس و هایما S7 میلیاردی ماندند +جدول‌قیمت 06 مه 2024

پایان نوسانات در بازار خودرو؛ دنا پلاس و هایما S7 میلیاردی ماندند +جدول‌قیمت

اکوایران: پرطرفدارهای داخلی با آرام شدن نرخ دلار امروز آرام گرفتند و با این شرایط تنها دو خودرو داخلی در بازار بیش از یک میلیارد تومانی ماندند.

خودروی محبوب دوباره به بازار بازگشت / متقاضیان این محصول پُرطرفدار خوشحال شدند 05 مه 2024

خودروی محبوب دوباره به بازار بازگشت / متقاضیان این محصول پُرطرفدار خوشحال شدند

اکو ایران : سایپا بزودی عرضه محصول جدید خود را آغاز می کند.

سیگما، پلتفرم اختصاصی و آنلاین خرید و فروش محصولات کرمان موتور 04 مه 2024
سیگما | شرکت توسعه زیرساخت های فناوری اطلاعات

سیگما، پلتفرم اختصاصی و آنلاین خرید و فروش محصولات کرمان موتور

خرید و فروش خودرو با کم‌ترین هزینه و امن‌ترین شیوه ممکن، همواره یکی از دغدغه‌های اصلی خریداران و فروشندگان ماشین بوده است. در سال‌های اخیر با توجه به گرانی تمام کالاهای مصرفی از جمله خودرو و لوازم یدکی آن، افراد بسیاری به سمت تعویض ماشین‌های کارکرده روی آورده‌اند تا بلکه به این شیوه، وسیله نقلیه خود را به‌روز و کم‌خرج نگه دارند.

💬 نظرات خود را با ما در میان بگذارید

  • 📜 قوانین ارسال نظرات کاربران
    • دیدگاه های ارسال شده شما، پس از بررسی توسط تیم اقتصادژورنال منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی توهین، افترا و یا خلاف قوانین جمهوری اسلامی ایران باشد منتشر نخواهد شد.
    • لازم به یادآوری است که آی پی شخص نظر دهنده ثبت می شود و کلیه مسئولیت های حقوقی نظرات بر عهده شخص نظر بوده و قابل پیگیری قضایی می باشد که در صورت هر گونه شکایت مسئولیت بر عهده شخص نظر دهنده خواهد بود.