کاهش قیمت اغلب خودروها در بازار + جدول
کاهش قیمت اغلب خودروها در بازار + جدول

اکوایران: بررسی بازار نشان می‌دهد که خودروهای داخلی امروز شکل نوسانی داشتند و با این شرایط شاهد افت قیمت بیشتر ایران خودرویی‌ها و سایپایی‌ها در بازار بودیم.

به گزارش اکوایران و به گفته فعالان بازار خودرو طی روزهای اخیر بازار خودرو با نوسان قیمت همراه بوده و تداوم این روند در روزهای آینده چندان دور از ذهن نخواهد بود.  

از سوی دیگر به گفته فعالان بازار خودرو طی روزهای اخیر و با ثابت شدن نرخ دلار شاهد انتظاری شدن در بازار خودرو بودیم و این امر موجب شده تا معامله در بازار به کمترین سطح خود برسد.

بررسی بازار نشان می‌دهد در میان محصولات ایران خودرو امروز بیشترین کاهش به «هایماS8» رسید و این خودرو افتی ۱۰ میلیونی را تجربه کرد. ارزیابی‌ها همچنین نشان می‌دهد در میان ایران خودرویی‌ها «دنا پلاس توربو اتوماتAT » در بازار رشد قیمت داشت و «دنا پلاس ۶ دنده توربو» هم افت قیمت را تجربه کرد.

 از سوی دیگر در میان سایپایی ها نیز این کاهش به «کوییک دنده‌ایR» رسید و از سوی دیگر امروز شاهد استپ قیمت در میان خانواده تیبا بودیم.  

قیمت محصولات ایران خودرو 

در میان محصولات ایران خودرو امروز قیمت خودروهای «پژو۲۰۷ دنده‌ای»، «هایماS8»، «تارا اتوماتV2 »، «پژو ۲۰۶ دنده‌ای»، «دنا پلاس ۶ دنده توربو» و «دنا پلاس توربو اتوماتAT » مورد ارزیابی قرار گرفت.

براساس اطلاعات قیمتی کارنامه، در بازار امروز و نسبت به دو روز گذشته «پژو ۲۰۶ دنده‌ای» ۵۷۰ میلیون تومان  قیمت‌گذاری شد و تغییر قیمت نداشت. «هایما S8» هم در بازار یک میلیارد و ۸۴۰ میلیون تومان قیمت خورد و کاهشی ۱۰ میلیونی داشت. ارزیابی بازار همچنین نشان می‌دهد در میان ایران خودرویی‌ها «تارا اتوماتV2» امروز ۸۹۲ میلیون قیمت‌گذاری شد و افتی ۳ میلیونی را تجربه کرد.

از سوی دیگر بررسی‌ها نشان می‌دهد در میان پرطرفدارهای ایران خودرو امروز «دنا پلاس ۶ دنده توربو» ۸۴۰ میلیون تومان قیمت خورد و افتی ۵ میلیون تومانی داشت، «دنا پلاس توربو اتومات» هم با رشد ۳ میلیونی در بازار ۹۱۰ میلیونی شد. بررسی‌‌ها همچنین نشان می‌دهد امروز «پژو ۲۰۷ دنده‌ای» هم در بازار ۷۲۰ میلیون تومان قیمت‌گذاری شد و کاهشی ۵ میلیونی را تجربه کرد.

قیمت محصولات سایپا

در میان محصولات سایپا امروز قیمت خودروهای «شاهینG»، «تیبا صندوقدارSX»، «تیبا هاچ‌بکEX»، «کوییک دنده‌ایR»، «کوییک دنده‌ایS» و «ساینا دنده‌ایS» مورد ارزیابی قرار گرفتند.

براساس اطلاعات قیمتی کارنامه، امروز «شاهینG» در بازار ۶۸۸ میلیون تومان قیمت‌گذاری شد و رشدی ۳ میلیونی در بازار داشت. اما خانواده کوییک امروز افت قیمت در بازار داشتند و با این شرایط «کوییک‌R دنده‌ای» ۳۹۲ میلیون تومان قیمت خورد و افتی ۳ میلیونی داشت و «کوییک دنده‌ایS» هم با افت ۲ میلیونی در بازار ۳۹۵میلیون تومانی شد. از سوی دیگر خانواده تیبا هم امروز تغییر قیمت نداشتند و با این شرایط «تیبا صندوق‌دار» امروز ۳۸۷ میلیون تومان قیمت خورد و «تیبا هاچ بک EX» هم ۳۷۶ میلیون تومانی شد. بررسی بازار همچنین نشان می‌دهد «ساینا دنده‌ای S» هم امروز با رشد یک میلیونی ۴۰۵ میلیون تومان قیمت‌ خورد.

✅ آیا این خبر اقتصادی برای شما مفید بود؟ امتیاز خود را ثبت کنید.
[کل: 0 میانگین: 0]