به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از ایرنا، رئیس جمهور آمریکا در این گفت وگو ضمن محکوم کردن حمله حماس به (رژیم) اسرائیل، حمایت کامل خود را از تلاش‌های مهم و مداوم عباس و تشکیلات خودگردان فلسطین اعلام کرد. بایدن همچنین در این رایزنی تلفنی درخصوص تلاش‌های ایالات متحده برای همکاری با سازمان ملل متحد، مصر، […]

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از ایرنا، رئیس جمهور آمریکا در این گفت وگو ضمن محکوم کردن حمله حماس به (رژیم) اسرائیل، حمایت کامل خود را از تلاش‌های مهم و مداوم عباس و تشکیلات خودگردان فلسطین اعلام کرد.

بایدن همچنین در این رایزنی تلفنی درخصوص تلاش‌های ایالات متحده برای همکاری با سازمان ملل متحد، مصر، اردن، (رژیم) اسرائیل و دیگران برای اطمینان از رسیدن کمک‌های بشردوستانه به دست غیرنظامیان غزه توضیح داد.

رئیس جمهور آمریکا در ادامه این گفت وگو ضمن تشریح تلاش‌های ایالات متحده برای هماهنگی با شرکای خود برای جلوگیری از گسترش درگیری، بر لزوم حفظ ثبات در کرانه باختری و منطقه خاورمیانه تاکید کرد.

عباس نیز در این تماس تلفنی به بایدن در مورد اقدامات خود در منطقه و تلاش‌هایش برای ارائه کمک‌های بشردوستانه فوری به مردم فلسطین به ویژه در نوار غزه توضیح داد.

بایدن پیش از رایزنی با عباس برای پنجمین بار از زمان آغاز جنگ غزه از یک هفته پیش تاکنون با بنیامین نتانیاهو نخست وزیر رژیم صهیونیستی تلفنی گفت وگو کرده بود.

به گزارش ایرنا، با ورود عملیات «طوفان الاقصی» به نهمین روز خود و کسب پیروزی‌های کم‌نظیر توسط رزمندگان مقاومت در نبرد علیه رژیم صهیونیستی، بمب افکن‌های رژیم اسرائیل به طور جنون‌آمیز مناطق مسکونی، درمانی، مساجد و مکان‌های تجمع آوارگان فلسطینی در غزه را به دستور سران تل آویو بمباران می‌کنند.

رژیم جعلی صهیونیستی که تاکنون تلاش‌هایش برای توقف عملیات مقاومت در سرزمین‌های اشغالی به جایی نرسیده و سران این رژیم هنوز در شوک شکست بی نظیر مقاومت فلسطین به سر می‌برند، همچنان غیرنظامیان فلسطینی را هدف قرار می‌دهند و به دنبال کوچ اجباری فلسطینیان با تبدیل کردن غزه به زمین سوخته می‌گردند.

طبق آخرین آمار اعلامی توسط وزارت بهداشت غزه، حملات رژیم صهیونیستی به مناطق پرجمعیت نوار غزه تاکنون ۲۲۱۵ شهید و ۸۷۱۴ مجروح برجای گذاشته است.

وزارت بهداشت غزه در این باره اعلام کرد که در میان شهدا ۷۲۴ کودک و ۴۵۸ زن وجود دارد.

✅ آیا این خبر اقتصادی برای شما مفید بود؟ امتیاز خود را ثبت کنید.
[کل: 0 میانگین: 0]