فروشگاه قطعات و لوازم یدکی ام جی
فروشگاه قطعات و لوازم یدکی ام جی
تامین لوازم یدکی ام جی در ایران به ‌دلیل تنوع مدل، کار سختی است. خودروهای ام‌جی تحت مالکیت چین است؛ اما طراحی و ساخت محصولات و لوازم یدکی آن در انگلستان انجام می‌شود.

تامین لوازم یدکی خودوهای ام جی

تامین لوازم یدکی ام جی در ایران به ‌دلیل تنوع مدل، کار سختی است. خودروهای ام‌جی تحت مالکیت چین است؛ اما طراحی و ساخت محصولات و لوازم یدکی آن در انگلستان انجام می‌شود. به‌ همین علت تامین قطعات یدکی آن در ایران، دغدغه بسیاری از افراد است. در ادامه به همه نکات مهم در رابطه با خرید این قطعات و معرفی بهترین فروشگاه تامین‌کننده لوازم یدکی این خودروها می‌پردازیم. اگر شما هم به‌دنبال خرید لوازم یدکی اصل خودرو ام جی با قیمت مناسب هستید، با ما همراه باشید.

خودرو ام‌ جی

شرکت ام جی یک سازنده خودرو در کشور انگلیس می باشد که در سال ۱۹۲۴ بنیان گذاری شد . شرکت ام جی ازاوایل تاسیس خود جابجایی های فراوانی داشته است ، به طوی که از ۱۹۳۵ به شرکت موریس موتورز واگذار گردید و چندی بعد این شرکت زیر نظر British Motors رفت و بعد از دست به دست شدن های فراوان نهایتاً در سال ۲۰۰۵ به دو کمپانی چینی به نام SAIC و Nanjing فروخته شد.بیشتر تولیدات این شرکت خودروهای اسپرت روباز دو سرنشینه است، اما به تازگی شرکت ام جی خودروهای سدان و کراس اور را طراحی و به تولیدات خود اضافه نموده است . خودروهای MG درلانگ‌بریج انگلستان و شانگهای چین طراحی و توسعه داده می‌شوند ومرحله نهایی خودروها در کشور چین ساخته می شوند . در سال ۱۳۸۸ شرکت مدیا موتورز طی مذاکراتی با مالک ام جی ، سایک توانست نمایندگی این برند را در ایران به دست بیاورد و به واردات خودروهای جدید ام جی بپردازد. مدیا موتورز خودروهای ۵۵۰، ۶، ۳، ۳۵۰، GS و Gt را به ایران وارد کرد.شرکت ام جی بعد از مدتی تصمیم به وتوافق با شرکت صنعت خودروی آذربایجان شد و مونتاژ MG 360 را در تبریز آغاز کرد .

این خودروها به دو سبک سدان و شاسی ساخته می‌شوند. با وجود ظاهر ساده، به‌صورت بسیار زیبا و جذاب طراحی شده‌اند. فضای داخلی آن‌ها نیز بسیار بهتر از دیگر خودروهای چینی مشابه است. نحوه چینش دکمه‌ها و ادوات داشبورد، فضای بزرگ کابین، پوشش چرمی و مناسب صندلی‌ها از دیگر ویژگی‌های این خودروهای لوکس محسوب می‌شود که زیبایی و دلچسبی آن‌ها را دو برابر می‌کند.

معمولا تنها نگرانی افراد هنگام خرید خودروهای خارجی، کمیاب‌ بودن لوازم یدکی ام جی است که در ادامه مطلب به آن می‌پردازیم.

تامین لوازم یدکی خودوهای ام جی

قیمت قطعات یدکی ام جی

قیمت لوازم یدکی ام جی به موارد مختلفی بستگی دارد؛ از جمله کیفیت و برند محصول مورد نظر. اما به‌ طور کلی قطعات یدکی این خودروها وارداتی و کمیاب هستند. به ‌همین علت نسبت به خودروهای دیگر کمی گران‌تر است. می‌توانید به سایت بازرگانی دادگر مراجعه کرده و به‌ صورت اینترنتی قیمت لوازم یدکی مورد نظر خود را مشاهده کنید.

نکات مهم هنگام خرید لوازم MG

برای خرید قطعات یدکی ام جی باید نکاتی را رعایت کنید از جمله اینکه:

اطمینان از اصالت کالا

لوازم یدکی خودرو به‌ طور مستقیم با سلامت و ایمنی سرنشینان آن رابطه دارد‌. به‌همین جهت استفاده از لوازم اصل و باکیفیت بسیار مهم است. یکی از راه‌های مطمئن برای خرید لوازم یدکی ام جی اصل، مراجعه به فروشنده‌های معتبر است. فروشگاهی را انتخاب کنید که از اصل بودن کالاهای آن اطمینان داشته باشید.

یکی از مواردی که می‌تواند در شناسایی کالای اصل از تقلبی به شما کمک کند، هولوگرام محصول است. قطعات یدکی ام جی اصل هولوگرام باکیفیت دارند. مورد مهم دیگر در مورد تشخیص اصالت این لوازم، بررسی شماره سریال آن است. با اسکن شماره سریال می‌توانید از اصل‌بودن کالا اطمینان حاصل کنید.

نحوه بسته‌بندی لوازم یدکی اصل با تقلبی نیز متفاوت است. قطعات اصلی بسته‌بندی باکیفیت‌تر دارند. بنابراین در صورتی که جعبه یا بسته محصول بی‌کیفیت باشد، احتمال تقلبی‌بودن آن وجود دارد. باید این نکته را نیز در نظر داشته باشید که قیمت بالا به ‌تنهایی نمی‌تواند نشان‌دهنده اصالت کالا باشد.

هرچند کالاهای تقلبی قیمت بسیار پایین‌تری دارند؛ اما برخی از افراد لوازم یدکی تقلبی را به‌ جای لوازم یدکی ام جی اصل و با قیمت بالا به‌ فروش می‌رسانند.

اهمیت خرید لوازم یدکی اصل

استفاده از لوازم یدکی اصل مزایای زیر را به‌ همراه دارد:

لوازم یدکی اصل، باعث کاهش استهلاک خودور می‌شود. علاوه ‌بر این در صورتی که از قطعات بی‌کیفیت استفاده کنید، ارزش خودوری شما در بازار دست دوم کمتر می‌شود. لوازم یدکی اصل، هزینه‌های نگهداری خودرو را کاهش می‌دهد.

در صورتی که از لوازم تقلبی استفاده کنید، ممکن است که سایر قطعات نیز زودتر خراب شوند؛ چرا که سیستم خودرو به ‌صورت یکپارچه است و اگر یکی از قطعات آن کارایی لازم را نداشته باشد به قطعات دیگر نیز آسیب وارد می‌شود.

قیمت قطعات یدکی ام جی

فروشگاه معتبر

یکی از اصلی‌ترین نکات در رابطه با لوازم یدکی ام جی، خرید آن از فروشگاه معتبر است. قبلا نکاتی را در مورد تشخیص اصالت کالا و قیمت مناسب بیان کردیم؛ اما با خرید از یک فروشگاه معتبر، می‌توانید در مورد اصل‌بودن قطعات و قیمت آن اطمینان بیشتری داشته باشید.

خرید قطعات یدکی ام جی از فروشگاه بازرگانی دادگر

قطعات یدکی ام جی که توسط بازرگانی دادگر عرضه می‌شود، همه ویژگی‌هایی که در بالا به آن اشاره شد را دارد. شما می‌توانید لوازم یدکی هر شش مدل خودروهای ام‌جی موجود در بازار ایران را با خیال راحت از این مجموعه تهیه کنید. این مدل‌ها عبارت‌اند از:

  • ام‌جی (MG 3)
  • ام‌جی (MG 350)
  • ام‌جی (MG 360)
  • ام‌جی (MG 550)
  • ام‌جی (MG GT)
  • ام‌جی (MG 6)
  • ام‌جی (MG 6 NEW)

بازرگانی دادگر لوازم یدکی ام جی را در چهار بخش زیر با بالاترین کیفیت و استانداردها عرضه می‌کند:

  • قطعات برقی
  • بدنه
  • جلوبندی
  • قطعات موتوری

می‌توانید به سایت این مجموعه مراجعه کنید و قطعات مورد نظر خود را خریداری کنید. بازرگانی دادگر با واردات مستقیم و حذف واسطه، بهترین کالاها را با قیمت مناسب به مشتریان اراده می‌دهد. در صورت نیاز به مشاوره و اطلاعات بیشتر با کارشناسان این مجموعه تماس بگیرید.

خرید قطعات یدکی ام جی از فروشگاه بازرگانی دادگر

نکته اخر

خرید لوازم یدکی ام جی، یکی از دغدغه‌های افراد به‌هنگام خرید این خودرو است. خودورهای ام‌جی محبوبیت بالایی در سطح جهان دارند؛ اما به‌ دلیل خارجی‌بودن این خودروها و تحریم‌های ایران، بسیاری از افراد نگران هستند که با مشکل تامین قطعات آن مواجه شوند.

قطعات اصل این خودورها، در ایران کم است؛ اما فروشگاه‌هایی مثل بازرگانی دادگر با واردات بی‌واسطه باکیفیت‌ترین و استانداردترین لوازم یدکی این خودروها، پاسخ‌گوی نیاز مشتریان و دارندگان خودروهای ام‌جی است.

می‌توانید قطعات باکیفیت و قیمت مناسب را از این مجموعه تهیه کنید و بدون دغدغه از رانندگی با خودرو ام‌جی لذت ببرید. در این مطلب نیز به نکات مهم در مورد خرید قطعات یدکی اشاره کردیم، امیدواریم که خرید خوبی را تجربه کنید.

✅ آیا این خبر اقتصادی برای شما مفید بود؟ امتیاز خود را ثبت کنید.
[کل: 2 میانگین: 5]