بازار آرام مسکن در جنوب پایتخت
بازار آرام مسکن در جنوب پایتخت

اکوایران:آمارهای بانک مرکزی از تحولات بازار مسکن پایتخت نشان می‌دهد که متوسط قیمت هرمترمربع مسکن منطقه ۱۶ در فروردین امسال با افزایش ۱۴۴ درصدی نسبت به سال ۱۴۰۱( به ازای هرمتر ۱۸ میلیون تومان) به ۴۴ میلیون تومان رسیده است؛ البته این رقم در مدت زمان مشابه سال گذشته، ۳۹ میلیون تومان بوده و ۱۲ درصد افزایش داشته است.

به گزارش اکوایران، معاملات ملکی در منطقه ۱۶ تهران هم‌اکنون ۲۷ فقره بوده و نسبت به فروردین سال گذشته( ۲۵ فقره)، کاهش قابل توجهی نداشته است.

آمارهای بانک مرکزی از تحولات بازار مسکن پایتخت نشان می‌دهد که متوسط قیمت هرمترمربع مسکن منطقه ۱۶ در فروردین امسال با افزایش ۱۴۴ درصدی نسبت به سال ۱۴۰۱( به ازای هرمتر ۱۸ میلیون تومان) به ۴۴ میلیون تومان رسیده است؛ البته این رقم در مدت زمان مشابه سال گذشته، ۳۹ میلیون تومان بوده و ۱۲ درصد افزایش داشته است.

واسطه‌گران ملکی در منطقه ۱۶ تهران می‌گویند معاملات ملکی در وضعیت رکود قرار دارد؛ واحدی ۱۱۳ متری و ۲ سال ساخت در محله خزانه، دارای آسانسور پارکینگ و انباری، ۷ میلیارد و ۲۵۰ میلیون تومان و واحدی دیگر در شهرک تختی، واحدی ۸۳ متری و نوساز، ۵ میلیارد و ۸۰۰ میلیون تومان به فروش می‌رسد.

در محله نازی آباد، برای آپارتمانی ۱۴۵ متری و ۱۰ سال ساخت با امکانات، ۱۳ میلیارد تومان و برای آپارتمانی ۴۹ متری و ۱۸ سال ساخت و بدون امکانات، ۲ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان تعیین شده است.

✅ آیا این خبر اقتصادی برای شما مفید بود؟ امتیاز خود را ثبت کنید.
[کل: 0 میانگین: 0]